וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הרוש התנצל בפני בכר ורחמים ונמנע מעונש

26.3.2019 / 14:20

המאמן והמנכ"ל קיבלו את ההתנצלות על דברי הביקורת אחרי משחק הנבחרת. פיפ"א דורשת מטרבזונספור לשלם על אנתוני וואקמה בתוך חמישה ימים, המנכ"ל הטורקי: "אנחנו מחפשים מימון"

עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 9:34)

אריאל הרוש התנצל היום (שלישי) באימון הפועל באר שבע בפני המאמן ברק בכר ומנכ"ל המועדון אסי רחמים על דברים שצוטטו בשמו בכלי התקשורת. הרוש הגיע לאימון הבוקר והדבר הראשון שעשה היה להיכנס לחדרו של המאמן ולהביע צער על דברים שצוטטו מפיו אחרי המשחק של נבחרת ישראל מול אוסטריה והבוקר בכלי התקשורת.

בכר ורחמים כעסו מאוד על ההתנהלות של הרוש אבל החליטו לקבל את התנצלותו ולא לדון באפשרות להשעותו. להרוש נאמר: "אתה שחקן של הפועל באר שבע. אתה שכיר של המועדון הזה עם חוזה לעוד שנתיים. גם אם יש לך מה לומר, תגיד את זה בשיחה בארבע עיניים בתוך המועדון".

כפי שפורסם כאן אתמול, אם אוהד לויטה יהיה כשיר ובריא הוא ימשיך בשער הקבוצה גם במשחק מול הפועל חדרה בשבת וזאת על אף היכולת הטובה של הרוש במדים הלאומיים.

עוד בנושא:

למרות היכולת של הרוש בנבחרת: לויטה צפוי להמשיך בהרכב הפועל באר שבע
השעייתו של ג'ון אוגו תימשך גם במשחק מול הפועל חדרה

אריאל הרוש הפועל באר שבע. דני מרון
לא יושעה. הרוש/דני מרון

פיפ"א שיגרה לטרבזונספור מכתב חריף בו היא דורשת ממנה לשלם עד ה-31 במרץ סכום של כ-12 מיליון יורו לקבוצות ממנה רכשה כמה שחקנים. בין היתר מדובר בהפועל באר שבע, שהייתה אמורה לקבל כמיליון יורו על אנתוני וואקמה לפני כמה חודשים.

אחרי שהבקשות של באר שבע מטרבזונספור נדחו שוב ושוב, הוגשה תלונה לפיפ"א. התלונה של המועדון הישראלי הצטרפה לפחות לשתיים נוספות עליהן פורסם: אסטגלל האיראנית שמכרה לטורקים את הבלם מאג'יד חוסייני ומיטיולאנד הדנית, שמכרה להם את המגן השמאלי פיליפ נובאק. השתיים עדיין לא קיבלו את הכסף.

במרץ 2018, בדיוק לפני שנה, פיפ"א הטילה על טרבזונספור ראשוני של איסור לצרף שחקנים חדשים בחלון ההעברות הבא, זאת בשל חוב לטרנצ'ין הסלובקית. הטורקים שחששו מצעד נוסף של הורדת נקודות, הסדירו את החוב בתוך פחות מחודש והעונש הוסר.

מנכ"ל טרבזונספור, עומר סאירולו: "אנחנו מחפשים מקורות מימון לתשלום הכסף ואני מקווה שנעביר אותו לכל הקבוצות עד ה-31 במרץ. הנשיא וסגן הנשיא מחפשים כסף ואני מקווה שהם יצליחו ושלא יענישו אותנו באיסור של החתמת שחקנים".

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מסתבר שבטרבזונספור לא אוהבים לשלם. וואקמה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully