וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הכרטיסים לחצי הגמר כמעט אזלו, ייתכן שיופשרו כרטיסים נוספים

26.3.2019 / 12:56

בקבוצה מקווים שבסופו של דבר כ-8,500 אוהדים של הקבוצה יגיעו לחצי הגמר. דראפיץ' וברדה יפתחו עם הרכב חזק נגד בני יהודה

עריכת וידאו: מתן חדד

כשנותר שבוע למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל חדרה, הנהלת מכבי נתניה כבר מכרה 7,700 כרטיסים לאוהדיה. כרגע נותרו עוד כ-400 כרטיסים למכירה עבור אוהדי הקבוצה, אבל ההערכה היא שיתכן שיופשרו עוד כמה מאות כך שבסך הכל יהיו באצטדיון בנתניה כ-8,500 מאוהדי הקבוצה.

עוד לפני המשחק החשוב, מכבי נתניה תפגוש בשבת את בני יהודה במשחק שיערך באצטדיון המושבה ולמרות הסמיכות למשחק חצי הגמר, המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה דווקא שוקלים לתת לכמה שיותר שחקני הרכב לשחק מאחר שמרביתם לא שיחקו בפגרת הנבחרות.

בקבוצה ממתינים לפאטוס בצ'יראי ששיחק שני משחקים עם מונטנגרו ולוודא שהוא מגיע ללא פציעה אחרי שאמש פתח נגד אנגליה והוחלף. יתכן שדווקא הוא יקבל קצת מנוחה בשבת ולא ישחק 90 דקות מאחר שהיה בפעילות מלאה. עלי מוחמד חזר ממשחקה של נבחרת ניז'ר מול מצרים במהלכו הוא בישל שער. חלוץ הקבוצה יונס מלדה נמצא עם הנבחרת הצעירה במשחק ידידות בגאורגיה והוא צפוי לחזור לאימונים רק מחר. סתיו פיניש ייעדר בשבת בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

אוהדי מכבי נתניה. דני מרון
ביקוש שיא. אוהדי מכבי נתניה/דני מרון

במכבי נתניה לא מוכנים להשלים עם ההחלטה של אלדד שביט לעזוב את קבוצת הנוער ולחתום בבני סכנין. בהודעה שפרסמה בצהריים הנהלת המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי נתניה לא עובר לסדר היום על ההתנהגות הבלתי הוגנת והגונה שבחרו לאמץ מועדון הכדורגל בני סכנין ומר אלדד שביט. אנו מצפים מההתאחדות לכדורגל למצות את הדין עם מועדון הכדורגל בני סכנין שפנו למאמן תחת חוזה ולארגון המאמנים, שידאג שהחברים בו יפעלו בהגינות כלפי מעסיקיהם.

"מועדון הכדורגל בני סכנין ואלדד שביט התעלמו מפניות מכבי נתניה, שנשלחו מבעוד מועד במטרה למנוע את הנזק שנגרם, והחליטו לעשות את שעולה על רוחם, בצורה בוטה, גסה, מכוערת ובעיקר לא אתית. עו"ד רועי רוזן כבר פנה, בשם המועדון, במכתב דרישה - הן לבני סכנין והן למר שביט. כמו כן, הוגשה תלונה רשמית, על ידי ב"כ המועדון, לתובע ההתאחדות לכדורגל בגין ההפרה החמורה של הוראות התקנון. מועדון הכדורגל מכבי נתניה יפעל כדי למצות את הדין כנגד בני סכנין וכנגד מר שביט, בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully