וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה להשעית שחקן הווריירס: ביצע הזמנות במלון על חשבון עוזר המאמן

תקרית ביזארית בגולדן סטייט: ג'ורדן בל חייב את מייק בראון ללא אישור ונענש בחומרה, בארה"ב חושפים מה הזמין וטוענים שזה היה חלק ממתיחה שהסתבכה, ולמה חדר ההלבשה "במצב שברירי"?

עריכה: מתן חדד

בווידאו: ההצגות הגדולות של העונה ב-NBA

פרשיה משונה וביזארית במיוחד מעיבה על גולדן סטייט בימים האחרונים. הכל החל ביום רביעי, כשגולדן סטייט פרסמה הודעה לקונית על השעייתו של ג'ורדן בל ממשחק אחד בשל "התנהגות מזיקה" לקבוצה, מבלי להוסיף דבר על הנסיבות.

זמן קצר לאחר מכן פורסמו בארצות הברית פרטים עסיסיים בנוגע להשעיה הפתאומית שבגינה בל לא שיחק מול ממפיס (ניצחון 103:118): ככל הנראה, הוא ביצע הזמנות לחדר המלון בממפיס, וחייב אותן על שמו של עוזר המאמן מייק בראון ללא ידיעתו. בראון המופתע פנה לקבלה בטענה שלא הזמין דבר לחדרו, וכדי "לפצח" את הפרשיה ניהלה גולדן סטייט מיני-חקירה מחתרתית, במהלכה אף עשתה שימוש במצלמות אבטחה כדי לחשוף את זהותו של הנוכל. כשזיהתה את בל כמבצע העבירה, החליטה להשעותו מידית למשחק אחד ואף לקנוס אותו בסכום של 9,505 דולר.

השמועות בעקבות הפרסום הלכו והתגברו. היו שטענו שבל הזמין סרטי פורנו לחדרו, היו שדיווחו שהזמין אוכל מהמזנון, נפוצו גם דיווחים שהחיוב היה על סך אלפי דולרים. בסופו של דבר נראה שהסיפור קצת אחר: על פי "סן פרנסיסקו כרוניקל", בל הזמין לחדרו נר בסך 15 דולר בלבד, וחייב בתשלום את מייק בראון כחלק ממתיחה (לא מוצלחת במיוחד, יש לציין).

עוד בנושא

יוסטון העבירה מסר לדנבר, ניצחונות חשובים לדטרויט ומיאמי, יאניס נפצע
סן אנטוניו הפרישה את הגופיה של ג'ינובילי בטקס מרגש: "בלעדיו לא היו אליפויות"
כרטיס לכיוון אחד: תמונת הסיכויים בקרב הצמוד על הפלייאוף במזרח

ג'ורדן בל, גולדן סטייט ווריירס. AP
עוד פרשיה מוזרה מעסיקה את גולדן סטייט. ג'ורדן בל/AP

בל לא התכוון לעשות דבר במרמה, אלא ביצע זאת כחלק מההומור הפנימי של הקבוצה, שכולל ריטואל שנוי במחלוקת של הזמנת פריטים על חשבון של אחר במלונות - כך על פי הדיווח. מתברר שבעונה שעברה שחקנים ותיקים בקבוצה נהגו לחייב את חדרו של בל בדברי מתיקה ומשקאות מוגזים. בנסיון להשיב להם כגמולם, החל "לנקום" לשחקנים ולהזמין פריטים על חשבונם.

לאחרונה המנהג הבזוי עבר את הגבול, כשבל החל לחייב ללא אישור גם דמויות בגולדן סטייט שאינן חלק מסגל השחקנים. על פי "סן פרנסיסקו כרוניקל", זו לא היתה הפעם הראשונה שבל מחייב את החדר של מייק בראון. מאחר שהדבר חזר על עצמו, הוחלט להשעותו הפעם.

עוד דווח ש"שחקני גולדן סטייט ניסו למנוע את הבלאגן ולומר למייק בראון שזו היתה בסך הכל בדיחה, הם אפילו התחייבו שישלמו את החוב בעצמם, אבל הצוות המקצועי וההנהלה לא חשב שזה מצחיק".

אמש דיווח סם איימיק מ"האתלטיק" שגולדן סטייט החליטה לנקוט בצעדים משמעתיים נגד בל כי "המתיחות בחדר ההלבשה ממילא גבוהה, ואין לה שום זמן או פנאי להתעסק עם שטויות ילדותיות של שחקן לא מאוד חשוב ברוטציה. גם ככה מצב הרוח של גולדן סטייט נמצא במצב שברירי ועדין מאוד". זו לא תקרית המשמעת הראשונה של בל העונה. בינואר השנה הוא התווכח בצורה קולנית עם סטיב קר במהלך פסק זמן, ובמהלך העונה דווח שאיחר לכמה אימונים.

מאמן גולדן סטייט ווריירס מייק בראון. AP
הבדיחה על חשבונו. תרתי משמע. מייק בראון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully