וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הפרישה את הגופיה של ג'ינובילי בטקס מרגש: "בלעדיו לא היו אליפויות"

פופוביץ' ריגש, דאנקן שעשע, פארקר העלה זיכרונות: צפו באינספור המחוות והסרטונים של הספרס לאחד משחקניה הגדולים, שגופייתו נתלתה בתקרת האולם

עריכה: מתן חדד

בווידאו: ההצגות הגדולות של העונה ב-NBA

בטקס הוקרה אמוציונלי ונוסטלגי, הפרישה סן אנטוניו הבוקר (שישי) את גופיה מספר 20 המיתולוגית של אחד משחקניה הגדולים בכל הזמנים, מאנו ג'ינובילי. ג'ינובילי בן ה-41, שהודיע באוגוסט האחרון על פרישה אחרי קריירה מרשימה ועתירת הישגים, נראה נרגש מאינספור המחוות והסרטונים המיוחדים שהוכנו עבורו והוקרנו לעיני אולם מלא מיד אחרי הניצחון 110:116 של הספרס על קליבלנד.

רבים משחקני העבר של סן אנטוניו פקדו את האולם הביתי כדי לכבד את ג'ינובילי, שלבש את מדי הספרס במשך 16 שנים והיה מהגורמים המרכזיים בזכייה של המועדון בשלוש אליפויות במילניום הנוכחי. גולת הכותרת, כמובן, הייתה הנוכחות של שותפיו לטריו המיתולוגי, טים דאנקן וטוני פארקר, שהגיע במיוחד משארלוט כדי להיות נוכח בערב המרגש. עוד לפני הטקס, בסרטון שפורסם על ידי סן אנטוניו, סיפר דאנקן ש"ג'ינובילי היה היחיד ששינה את פופ, ולא להיפך".

"פופ 'יישר' הרבה מאוד שחקנים שהגיעו לכאן, תיקן אותם, לימד אותם איך לשחק את המשחק. אבל מאנו היה מיוחד עד כדי כך שהוא זה שלימד את פופ שיעור. בשלב מסוים פופ היה חייב להתיישר בהתאם אליו", אמר ה"ביג פונדמנטל".

הנוכחות המוגברת של שחקני עבר ביציעים, כולל בוריס דיאו, ברוס בואן, בנו אודריך, נאזי מוחמד, פבריסיו אוברטו וכן דמויות אחרות ב-NBA כמו ג'נרל מנג'ר ברוקלין שון מרקס, ג'נרל מנג'ר ניו אורלינס דני פרי, סגן נשיא דאלאס מייקל פינלי ומאמן שארלוט ג'יימס בורגו, המחישה את האהבה הרבה למאנו, וכך גם אורכו של הטקס - למעלה מ-25 דקות, אחד מטקסי תליית הגופיה "הארוכים ביותר שזכורים", על פי ESPN.

עוד בנושא

האיש שלא ידע פחד: המסע יוצא הדופן של מאנו ג'ינובילי ב-NBA
בחזרה למחר: הקיץ שהחיה את גרג פופוביץ' וכוכבי סן אנטוניו ספרס
השולף הכי מהיר במערב: פופוביץ' וסן אנטוניו שומרים על הגחלת

פופוביץ' ריגש

טים דאנקן שעשע

טוני פארקר העלה זכרונות

המחוות לא הסתיימו בכך. דמאר דרוזן, שלא הספיק לשתף פעולה עם ג'ינובילי בסן אנטוניו, התייצב למשחק עם נעליים בתוצרת מיוחדת שכוללת הקדשה לג'ינובילי, כולל דגל ארגנטינה. פאטי מילס, אחד מחבריו הטובים של ג'ינובילי בקבוצה, קלע סל מכריע 13 שניות לסיום והקדיש אותו למאנו.

בנאומו, הודה פופוביץ' ש"מאנו בהחלט הוכיח שאני נוטה להיות יותר מדי מאמן לפעמים. כשהוא הגיע לכאן הוא היה נטול פחד, פרוע, ועדיין עשה את הדברים שסייעו לנו לנצח. בשלב מסוים הבנתי שאני צריך לקחת צעד אחורה וללמוד לשתוק. הוא לא באמת היה זקוק לשום הדרכה ממני". בנוסף הודה פופוביץ', ש"בלעדיו לא היינו זוכים באליפויות".

טים דאנקן הוסיף ש"אתה זיהית דברים לפני כל אחד אחר, עשית דברים שאף אחד אחר לא היה מסוגל, היית בלתי ייאמן".

ההקדשה המיוחדת של גרג פופוביץ'

ושל טים דאנקן

ושל טוני פארקר

גם ה-GM אר סי ביופורד נזכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully