וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פיגו: "סרחיו ראמוס ראוי לזכות בכדור הזהב"

כוכב העבר הפורטוגלי של ריאל מדריד וברצלונה התראיין ל"מארקה" ודיבר בין היתר על האפשרות שבלמה של הבלאנקוס יזכה בתואר היוקרתי: "פאביו קנבארו הוא דוגמא מצוינת"

ראובן קסטרו

בווידאו: לואיס פיגו באולפן וואלה! ספורט

לואיס פיגו נחשב לאחד השחקנים הפורטוגלים הגדולים בכל הזמנים. הוא זכור בעיקר בגלל "העברת המילניום", בה עבר מברצלונה לריאל מדריד בשנת 2000 תמורת 60 מיליון יורו, סכום שיא באותה תקופה.

היום (חמישי) התראיין פיגו ל"מארקה" ודיבר על האפשרות שסרחיו ראמוס יזכה בכדור הזהב, בו זכה אשתקד חברו לריאל מדריד לוקה מודריץ'. "זה ברור שהוא ראוי לזכות בכדור הזהב. להיות שחקן הגנה זה כמו להיות שוער, הרבה יותר קשה לזכות בתואר הזה כשאתה משחק בתפקידים הללו, אבל פאביו קנאברו שזכה בתואר ב-2006 הוא דוגמא מצוינת לכך שזה אפשרי. הרבה תלוי בשנה, בסיטואציה, ובאיכות השחקן. אם נדבר רק על איכות, אין ספק שראמוס נמצא בקטגוריה הזו".

פיגו סיפר גם על המעבר המתוקשר שלו מברצלונה לריאל, דבר שגרם לו להתקבל בשנאה רבה כאשר הגיע לקאמפ נואו במדי היריבה השנואה: "כשאתה מקבל הזדמנות אתה תמיד חושב שזה לטובה. חיפשתי לקבל הכרה בכל היבט, כלכלי, מקצועי וכמובן יוקרתי". על המעבר לאינטר, קבוצתו האחרונה לפני פרישתו ב-2009: "המעבר לשם היה נטו בשביל האושר שלי והאהבה לכדורגל".


עוד בנושא:

דיווח: זידאן יקבל 500 מיליון יורו עבור רכש
גריזמן יוותר על שבעה מיליון יורו כדי לעבור לברצלונה
באיירן הודיעה על החתמתו של לוקאס הרננדז

לואיס פיגו. GettyImages
מאמין בראמוס. לואיס פיגו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully