וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הודיעה על רכישתו של לוקאס הרננדז מאתלטיקו מדריד

הבווארים השלימו את הרכש היקר בתולדות המועדון ויממשו את הסעיף בחוזה שלו שעומד על 80 מיליון יורו. "זה יום מיוחד מאוד", אמר המגן/בלם

לוקאס הרננדז שחקן באיירן מינכן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
ההודעה של באיירן מינכן. לוקאס הרננדז/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

אחרי חודשים של שמועות ודיבורים, הערב (רביעי) זה הפך לרשמי: באיירן מינכן השלימה את רכישתו של לוקאס הרננדז מאתלטיקו מדריד והצרפתי יצטרף ב-1 ביולי אל האלופה הגרמנית. הרננדז בן ה-23 יחתום לחמש שנים ויהפוך לרכש היקר ביותר בתולדות באיירן מינכן שיעמוד על 80 מיליון יורו, שזה סעיף השחרור שלו בחוזה באתלטיקו מדריד. הרננדז לא ישחק שוב באתלטיקו מדריד כיוון שהוא סובל מפציעה ברצועה הפנימית של ברך ימין. הוא ינותח עוד היום ויהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה.

"היום זה יום מיוחד מאוד בקריירת הכדורגל שלי", אמר הרננדז, "באיירן מינכן היא אחד המועדונים הטובים ביותר באירופה ובעולם. אני גאה שתינתן לי ההזדמנות להילחם על כל התארים עבור באיירן מינכן. אני רוצה להודות לאתלטיקו מדריד, להנהלה שלה, לצוות האימון, לחבריי לקבוצה ולאוהדים על 12 שנים נהדרות. אתלטיקו תמיד תישאר חלק ממני. עכשיו אני כבר מצפה לקחת את הצעד הבא בקריירה שלי בבאיירן מינכן".

לוקאס הרננדז נולד ב-1996 במארסיי ומשחק מאז 2007 באתלטיקו מדריד, שם עבר את כל קבוצות הנוער וב-2014/15 עלה לבוגרים ורשם מאז 110 הופעות בקבוצה. הוא מתנשא לגובה של 1.83 מטר והגיע עם הקבוצה לגמר ליגת האלופות ב-2016 וזכה איתה בליגה האירופית ב-2018. הרננדז הוא גם מגנה השמאלי הקבוע של נבחרת צרפת והיה כזה גם בגביע העולם בו זכתה בקיץ האחרון עם 2:4 בגמר מול קרואטיה. הרננדז הוא מגן שמאלי שיכול לשחק גם כבלם.

"אני שמח מאוד שהצלחנו לצרף את לוקאס הרננדז, שהוא אחד משחקני ההגנה הטובים בעולם", אמר המנהל המקצועי של באיירן חסן סליהאמידז'יץ', "לוקאס יכול לשחק גם כבלם וגם כמגן שמאלי. חוץ מזה, לוקאס ימשיך מסורת נהדרת של שחקנים צרפתים בבאיירן מינכן". הרננדז הפך לשחקן הרכש השני של באיירן לקראת העונה הבאה אחרי בנז'מן פבאר, שיעבור משטוטגרט, ובכך תשלים הקבוצה צירוף של שניים משחקני ההגנה של נבחרת צרפת בגביע העולם האחרון. גם יאן פיטה ארפ מהמבורג כבר נרכש, אבל לא ברור אם יגיע בקיץ הקרוב או בזה שאחריו.

בנז'מן פבאר שחקן נבחרת צרפת עם לוקאס הרננדז. AP
פבאר והרננדז חוגגים במונדיאל. מהעונה הבאה הם ביחד באותה קבוצה/AP

לא רק שהרננדז הפך לשחקן היקר ביותר בתולדות באיירן מינכן והבונדסליגה, אלא שהוא גם נמכר בכמעט פי שניים מהרכש היקר ביותר עד כה. קורנטן טוליסו, חברו לנבחרת צרפת, נמכר לבאיירן מינכן ביוני 2017 תמורת 41.5 מיליון יורו ו-6 מיליון נוספים בבונוסים ושבר אז את השיא שעמד על 40 מיליון ששולמו לאתלטיק בילבאו תמורת חאבי מרטינס.

הרננדז ופבאר ימשיכו מסורת מפוארת של שחקנים צרפתים בבאיירן מינכן ויצטרפו אל קינגסלי קומאן, טוליסו ופרנק ריברי, אם יישאר. בעבר שיחקו בקבוצה גם ז'אן פייר פאפן, ביצ'נטה ליזארזו ו-ווילי סאניול, ו-ולריאן עיסמאל.

חמש ההעברות היקרות ביותר בתולדות באיירן מינכן: לוקאס הרננדז (80 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד), קורנטן טוליסו (41.5 מיליון יורו מליון), חאבי מרטינס (40 מיליון יורו מאתלטיק בילבאו), ארתורו וידאל (37.5 מיליון יורו מיובנטוס), מריו גצה (37 מיליון יורו מבורוסיה דורטמונד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully