וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תקצה לזינדין זידאן 500 מיליון יורו לרכש, אדריאן ראביו מועמד

ב"לאקיפ" טוענים שהבלאנקוס מתכננים מסע רכש מפואר. מלבד כוכבי-העל שסומנו, המאמן מעוניין גם בקשר שהיה בדרך לברצלונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן שב לריאל מדריד

חזרתו של זינדין זידאן לריאל מדריד הבהירה לכל שהבלאנקוס רוצים לחזור כמה שיותר מהר לצמרת העולמית. העונה זה כבר לא יקרה, אבל בקיץ הקרוב מתכננת אלופת אירופה היוצאת מסע רכש מפואר שעשוי להזכיר את ימי הגלקטיקוס מהעבר.

על פי "לאקיפ", ריאל תעניק לזיזו לא פחות מ-500 מיליון יורו לרכש בקיץ, כששלושת המועמדים המובילים להצטרף לפרויקט השאפתני הם קיליאן אמבפה, פול פוגבה ואדן הזאר. בצרפת נטען כי כל השלושה כבר הביעו רצון לשחק תחת שחקן העבר האגדי, אבל קל זה לא יהיה. על פי "מארקה", פריס סן ז'רמן לא תהיה מוכנה למכור את החלוץ המופלא שלה, ותהא ההצעה אשר תהא.

הזאר ופוגבה ככל הנראה נראים אפשריים יותר. הראשון חזר ודיבר על רצונו לשחק במדריד, בפרט תחת זידאן, אולם איסור ההעברות שנגזר על צ'לסי בשני החלונות הקרובים עלול לגרום לבלוז להשאיר את הבלגי, שחוזהו הנוכחי יפוג בקיץ 2020. "אני לא יודע אם הוא הולך לחתום בריאל או אם המועדון רוצה אותו, אבל לדעתי הוא רוצה לבוא", אמר טיבו קורטואה.

פוגבה סומן על ידי זידאן עוד ב-2016, לפני שהעדיף בסופו של דבר את מנצ'סטר יונייטד. עם זאת, בשבוע שעבר הודה: "טוב לי במנצ'סטר, אבל כולם חולמים על ריאל מדריד".

עוד בנושא:

במקום ה-13 הכללי, הרביעי מבין הצרפתים: הרשימות בהן השתבצה ההעברה של לוקאס הרננדז
רומלו לוקאקו משוכנע: "אני שחקן ההתקפה הבלגי הטוב בכל הזמנים"
מחפש אתגרים חדשים: ז'וזה מוריניו כבר סימן את היעדים הבאים שלו

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. GettyImages
חוזר לעניינים, ובגדול. פרס/GettyImages

אלה אולי שלושת השמות הבולטים, אבל גם מחוצה להם ניתן למצוא לא מעט מועמדים. על פי "אס", אחת ההחתמות המפתיעות של הבלאנקוס עשויה לבוא מכיוונו של אדריאן ראביו, שכבר היה בדרכו לברצלונה. חוזהו של קשר פריס סן ז'רמן שהושעה מהקבוצה יסתיים בקיץ הקרוב, ועל פי הדיווח הוא מוערך מאוד על ידי זידאן.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הבלאנקוס, על פי התקשורת האיטלקית, הוא ניקולו זאנוליו, היהלום החדש של רומא. הג'אלורוסי צפויים לדרוש 60 מיליון יורו לכל הפחות, כשגם יובנטוס חזק בתמונה. בספרד הזכירו אף את שמו של כוכב ליון, טאנגי אנדומבלה, כשחקן שעשוי למלא את תפקידו של קלוד מקאללה בקבוצת הגלקטיקוס ההיא - קשר אחורי פיזי שמסוגל לחפות על שלל השחקנים המוכשרים וההתקפיים שמקדימים אותו.

שחקן פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו. AP
זידאן יבצע מחטף? ראביו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully