וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפש אתגרים חדשים: ז'וזה מוריניו כבר סימן את היעדים הבאים שלו

ה"לאקיפ" הצרפתי טוען שהפורטוגלי (56) רוצה לאמן בצרפת, בה לא עבד מעולם, ושהוא אף סימן את ליון ומונאקו כקבוצות מועדפות

ז'וזה מוריניו, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
האם "המיוחד" בדרך לצרפת בעונה הבאה? ז'וזה מוריניו/רויטרס

האם ז'וזה מוריניו בדרך לצרפת? ה"לאקיפ" הצרפתי מדווח הבוקר (רביעי) שהמאמן הפורטוגלי שפוטר בדצמבר ממנצ'סטר יונייטד, מעוניין לחזור לעניינים כבר בקיץ הקרוב ולעבוד בצרפת. בנוסף, המגזין מוסיף שמוריניו אף סימן את ליון ומונאקו כיעדים מועדפים עבורו.

לאחרונה שמו של "המיוחד" נקשר לריאל מדריד, אשר חיפשה מאמן חדש במקומו של סנטיאגו סולארי, אבל הבלאנקוס מינו בסופו של דבר את זינדין זידאן שחזר למועדון. שמו הוזכר גם כמועמד למועדוני על אירופאים נוספים דוגמת פריס סן ז'רמן ואינטר, אותה אימן בעבר ואף הוביל אותה לזכייה בלתי נשכחת בטרבל בעונת 2009/10.

מוריניו בן ה-56 מעולם לא אימן בצרפת. הוא עבד בפורטוגל, ספרד, אנגליה ואיטליה, וב"לאקיפ" משוכנעים שכעת הוא רוצה לחוות תרבות נוספת. מי שמאמן כרגע את ליון הוא ברונו ז'נסיו, בעוד את מונאקו מאמן בן ארצו של מוריניו, לאונרדו ז'ארדים, אשר פוטר מהקבוצה באוקטובר אבל חזר אליה בינואר האחרון במקום תיירי הנרי. מאז, זארדים הצליח לייצב את מונאקו, שפתחה את העונה בצורה מזעזעת, והיא כרגע במקום ה-16 בליגה הצרפתית, מרחק שמונה נקודות מהקו האדום. ליון חווה עונה לא רעה והיא במקום השלישי, נלחמת על מקום בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully