וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: אנטואן גריזמן יוותר על שבעה מיליון יורו בעונה כדי לעבור לברצלונה

על פי "מונדו דפורטיבו", הצרפתי מוכן להפחית משמעותית במשכורתו, הכל כדי להגיע לקטלאנים. ארבעה שחקנים יושאלו לאייאקס?

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מנצ'סטר סיטי

אנטואן גריזמן רוצה לעזוב את אתלטיקו מדריד לטובת ברצלונה, כך נטען לא פעם בתקשורת הספרדית. אלא שהבוקר (חמישי) לקחו את זה ב"מונדו דפורטיבו" כמה צעדים קדימה, וטענו שכוכב אתלטיקו מדריד מוכן לוותר על שבעה מיליון יורו לעונה כדי לשחק בשורות האלופה. "הוא כבר הביע חרטות בפני ברצלונה על כך שבחר להמשיך באתלטיקו, כי חלם לזכות בליגת האלופות בוונדה מטרופוליטן", נכתב בדיווח.

כרגע, על פי כלי התקשורת הספרדי, גריזמן מרוויח 23 מיליון יורו לעונה, אולם יהיה מוכן להפחית את משכורתו ל-16 מיליון יורו לעונה. "ארנסטו ואלוורדה יצא לחופשה בידיעה שגריזמן יהיה בברצלונה, כך אמר לו ג'וזפ מריה ברתומאו". סכום ההעברה ככל הנראה יהיה מלוא סעיף השחרור של הצרפתי - 120 מיליון יורו.

גריזמן, כאמור, בחר להאריך את חוזהו בקולצ'ונרוס בקיץ שעבר, לאחר שכבר נדמה היה שיעזוב. אלא שכל זה השתנה כעת, כשהחלוץ הצרפתי הבין שאם יישאר באתלטיקו, לא יצליח להתחרות על זכייה בליגת האלופות ובה לה ליגה. לוקאס הרננדז כבר נמכר לבאיירן מינכן, פליפה לואיז, דייגו קוסטה, דייגו גודין וסאול עשויים לעזוב גם כן, ולא ברור כיצד הסגל של הקולצ'ונרוס ייראה ב-2019/20.

וממי שמגיע, לאלה שעשויים לעזוב: על פי "ספורט", מוליכת הליגה הספרדית צפויה להשאיל לאייאקס את חואן מירנדה, ריקי פוץ' ואוריול בוסקטס, כשגם ז'אן קליר טודיבו עשוי לעשות את דרכו לקבוצת הפאר ההולנדית, עדיין לא ברור האם במסגרת עסקה עתידית על מתייס דה ליכט או לא.

עוד בנושא:

דיווח: ריאל מדריד תקצה לזינדין זידאן 500 מיליון יורו לרכש בקיץ
במקום ה-13 הכללי, הרביעי מבין הצרפתים: הרשימות בהן השתבצה ההעברה של לוקאס הרננדז
מחפש אתגרים חדשים: ז'וזה מוריניו כבר סימן את היעדים הבאים שלו

שחקן נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן. רויטרס
נמאס לו. גריזמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully