וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות באנגליה, השוואות יומרניות בצרפת: זהבי ממשיך לסחוט שבחים באירופה

ב"סקיי" בחרו בו לאחד ממצטייני שבוע הנבחרות, במגזין צרפתי השוו לעוסמאן דמבלה וטענו ש"הוא יכול להסתכל לרונאלדו ומסי בלבן של העיניים"

-

בווידאו: התגובות ל-2:4 של ישראל על אוסטריה

ההצגה של ערן זהבי מול נבחרת אוסטריה מכה גלים גם חוץ לישראל. אמש (שלישי) פורסם ברשת "סקיי" הבריטית סיכום של פגרת הנבחרות, וחלוץ גוואנגז'ו R&F כיכב בשתי קטגוריות: תחילה הוא נכלל בנבחרת המצטיינים, ולאחר מכן שערו השלישי מול אוסטריה, בבעיטה עוצמתית ברגל שמאל (החלשה שלו) הוכתר כשער היפה ביותר בשבוע הנבחרות, לצד זה של סרג' גנאברי מנבחרת גרמניה מול הולנד.

"השער של זהבי השלים עבורו שלושער נהדר עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה", תואר הכיבוש ב"סקיי".

עוד בנושא

"ישראל מאיימת על פולין, גליק וחבריו יצטרכו להיזהר מזהבי"
השינוי שהוביל להתפוצצות של ערן זהבי: "הוא אדם אחר היום"
באירופה ובסין מהללים את זהבי: "האיש שריסק את אוסטריה"
דאבור: "במהלך המשחק האוסטרים היו בטוחים שהם מנצחים"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. רויטרס
מעורר עניין מחודש באירופה. זהבי/רויטרס

בנוסף, במגזין הכדורגל הצרפתי SoFoot פורסמה כתבה מקיפה אודות זהבי. "לפעמים לא נדרשת יותר מפעולה אחת כדי להתאהב בשחקן. ערן זהבי צד את עינינו", נכתב בכתבה. "הוא לא אחד ששואל 1,000 שאלות כשהכדור מגיע אליו, הוא פשוט מחפש את השער בלי התחכמויות. אז אולי הוא לא השם הראשון שקופץ כשחושבים על סקורר בעל שם עולמי, אבל הרקורד שלו מוכיח שהוא בהחלט כובש שערים בקצב אדיר".

בכתבה אף השוו את זהבי לעוסמאן דמבלה בשל היכולת שלו "לבעוט בשתי הרגליים באותה עוצמה", וטענו כי "בכל מה שקשור לצבירת שערים, הוא יכול להסתכל לכריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי בלבן של העיניים".

"זהבי כל כך יעיל וקטלני מול השער, שגם כשהוא מפספס את הכדור עם הראש, הוא דוחק אותו פנימה עם הכתף", צוין בהתייחס לשער השני של זהבי נגד אוסטריה. "הוא מוביל את רשימת הכובשים במוקדמות אחרי שני מחזורים לצד ראחים סטרלינג עם ארבעה כיבושים, וזה רחוק מלהיות מקרי. הוא כבש בצרורות בליגה הישראלית, והחל מ-2016 מוכיח שהחוש שלו לכיבושים בא לידי ביטוי גם הרחק מהמולדת, בליגה הסינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully