וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה ובסין מהללים את ערן זהבי: "האיש שריסק את אוסטריה לחתיכות"

בצרפת התלהבו, בספרד שיבחו, בפולין הדביקו לו כינוי חדש, ובאוסטריה עשו איתו היכרות מאוחרת מדי. התגובות בעולם לשלושער של כוכב הנבחרת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: החגיגות של הנבחרת

ההצגה הגדולה של ערן זהבי לא נעלמה מעיניהם של חובבי הכדורגל ברחבי אירופה ובסין. אמש (ראשון), אחרי השלושער של חלוץ גוואנגז'ו R&F לרשת של אוסטריה, כיכב חלוץ נבחרת ישראל בכותרות של אתרים מפורסמים ברחבי העולם.

ב"ל'אקיפ" הצרפתי כתבו ש"ערן זהבי הגדול גרם לישראל להביך את אוסטריה", תיארו את שערו הראשון כ"בלבול של ההגנה", את השער השני כ"נגיחה מרשימה" ואת השער השלישי והיפה מכולם כ"בעיטה מרהיבה ברגל החלשה". ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני ציינו ש"ערן זהבי עשה נוקאאוט לנבחרת אוסטריה" וש"תצוגה עילאית שלו סייעה לנבחרת ישראל לנצח למרות פתיחה מהוססת. גם ב-BBC הבריטי לא התעלמו מההצגה של ערן זהבי, אם כי התמקדו בעיקר ב"חולשה האוסטרית".

עוד בנושא

מוקדמות יורו 2020: ישראל הלהיבה עם 2:4 על אוסטריה, שלושער לזהבי
השינוי שהוביל להתפוצצות של ערן זהבי: "הוא אדם אחר היום"
ערן זהבי: "מקרה סרט הקפטן שלי היה הדבר הכי טוב שקרה לנבחרת"
הרצוג התמוגג: "הופעה אדירה". נתניהו התקשר לערן זהבי: "הבאתם אותנו לרמה עולמית"
זהבי ועוד 10: בחרו את מצטייני הניצחון של נבחרת ישראל

התקשורת האוסטרית תיארה את זהבי כ"איש שריסק אותנו לחתיכות", ובאתר המקומי "קרונה" הקדישו לו אייטם נפרד שכותרתו: "ערן זהבי, החלוץ שהביס אותנו". בכתבה נכתב ש"בכל מקום שזהבי מגיע אליו, הכל בוער. הקריירה שלו רצופת סקנדלים, אבל הוא ללא ספק סקורר נהדר. יש לו 124 שערים ב-168 הופעות במכבי תל אביב. יש לו 73 כיבושים ב-84 משחקים בגוואנגז'ו. הוא ההגדרה המילונית לסקורר, והערב הוא היה בלתי ניתן לעצירה.

גם בפולין, שתתמודד מול זהבי בהמשך, החמיאו לחלוץ גוואנגזו. באתר "פולהספורט" כינו את זהבי "המלך האווירי" בזכות שתי הנגיחות שהסתיימו ברשת. "ערן זהבי הטריד את ההגנה האוסטרית בלי הפסקה, וקינח עם פצצה לחיבורים", נכתב.

גם בתקשורת הסינית שיבחו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully