וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בבית הישראלי: פיונטק עשוי לפתוח בפולין מול לטביה

הכוכב עשוי להחליף את מיליק (21:45, 5 גולד), ז'לינסקי בספק. סלובניה לקראת מקדוניה (21:45, 5+): "חייבים שלוש נקודות"

רויטרס

בווידאו: התגובות אחרי ה-1:1 של נבחרת ישראל עם סלובניה

הבית הישראלי של מוקדמות יורו 2020 יימשך מחר (ראשון) יימשך מחר עם שני משחקים מלבד המפגש של נבחרת ישראל עם נבחרת אוסטריה. הפייבוריטית לסיים במקום הראשון פולין תנסה לשמור על מאזן מושלם מול לטביה, בעוד מקדוניה שהרשימה במחזור הפתיחה תתארח אצל סלובניה.

פולין - לטביה (ראשון, 21:45, 5 גולד)

שתי הנבחרות לא הרשימו יתר על המידה בליגת האומות, אולם המארחת נהנתה מהגרלה קלה והדרך שלה ליורו 2020 נראית סלולה. במשחקה הראשון פולין התקשתה לפני שהכניעה את מי שאמורה להיות היריבה הגדולה ביותר שלה על ראש הבית, אוסטריה, ומחר, מול מי שחטפה שלישייה ממקדוניה, זה אמור להיות הרבה יותר קל. קשישטוף פיונטק עשוי להחליף את ארקדיוש מיליק בחוד, פיוטר ז'לינסקי נמצא בספק בשל פציעה. הלטבים נמצאים במומנטום רע מאוד, עם תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל תוצאות תיקו עגומות עם אנדורה וקזחסטן והפסדים לאזרבייג'ן, גאורגיה ואחרות. קשה להאמין שדווקא מחר יצליחו לנצח את פולין לראשונה מאז אוקטובר 2002.

קשישטוף פיונטק שחקן נבחרת פולין. רויטרס
כמה עוד אפשר להשאיר אותו על הספסל? פיונטק/רויטרס

סלובניה - מקדוניה (ראשון, 21:45 5+)

"היינו צריכים לנצח", התעקש מאמן נבחרת סלובניה מתיאש קק אחרי ה-1:1 עם ישראל בחיפה, ומחר יקווה לאגור שלוש נקודות ראשונות בקמפיין. "אנחנו חייבים לנצח", אמר שחקן העבר סאשו אודוביץ', "אני לא חושב על שום דבר מלבד שלוש נקודות, אבל זה לא אומר שיהיה קל. אנחנו יותר איכותיים וצריכים לנצח". קק הוסיף: "מקדוניה תגיע עם הרבה ביטחון ויהיה לנו קשה. נצטרך לחשוב איך אנחנו מנצלים את האיכויות שלנו". קל, כאמור, זה לא יהיה: המקדונים סיפקו משחק מצוין ב-1:3 על לטביה, המשך של המומנטום מליגת האומות, בה לא התקשו לרגע מול ארמניה, גיברלטר וליכטנשטיין החלשות. ובכל זאת: ב-15 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, מקדוניה הפסידה פעם אחת בלבד. המפגש מחר יהיה המשחק התחרותי בין שתי הנבחרות שנפגשו עד כה ארבע פעמים במשחקי ידידות, כשכל אחת ניצחה פעמיים.

שחקני נבחרת סלובניה חוגגים. יוסי ציפקיס
הרבה לחץ להשיג ניצחון ראשון. הסלובנים חוגגים בחיפה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully