וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "הציעה את פיליפה קוטיניו למנצ'סטר יונייטד", הקרב על דה ליכט מסתבך

ריאל מדריד נכנסה למירוץ על הבלם ההולנדי, לקראת הפגישה בין ברצלונה לאייאקס. יונייטד מתלבטת על עסקת קוטיניו, ב"ספורט" נטען: "החלו הניסיונות להחזיר אותו לאנגליה"

שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. רויטרס
סוף הדרך מתקרב? קוטיניו/רויטרס

האם ימיו של פיליפה קוטיניו כשחקן ברצלונה ספורים? בספרד מפרסמים הבוקר (שבת) כי סוכניו של השחקן ייפגשו בחודש הבא עם ראשי המועדון כדי לדון במעמדו ובאפשרות שיימכר בקיץ לקבוצה אחרת.

על פי הדיווח ב"ספורט", נציגיו של הברזילאי כבר הציעו אותו למנצ'סטר יונייטד, אולם השדים האדומים טרם החליטו האם הם מעוניינים להגיש עליו הצעה. "הניסיונות להחזיר אותו לפרמיירליג כבר החלו", נכתב. "צ'לסי מחוץ לתמונה, ועושה רושם שיונייטד היא המועמדת המובילה. הקופה אמריקה יכול להכריע בנוגע לעתידו, ברצלונה עשויה לראות שהעונה הנוכחית היתה יוצאת דופן, או להחליט למכור אותו. לצערו של קוטיניו, הכושר הרע בו הוא נמצא מקשה עליו להבטיח מקום בהרכב של טיטה".

עוד בנושא:

באנגליה טוענים: מנצ'סטר יונייטד נפגשה עם נציגי ג'יידון סאנצ'ו
בארגנטינה מבקרים: "אם סקאלוני ניסה לשכנע את מסי בדרכו, הוא עשה הכל לא נכון"
סטרלינג ריגש, אנגליה שברה שיאים, קיין: "הופעה קבוצתית גדולה"

לוקה יוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
בארסה מגבירה את הלחץ. יוביץ'/רויטרס

ומזה שעשוי לעזוב, לזה שעשוי להגיע. ב"ספורט" אף נטען כי האלופה הספרדית הגבירה את מאמציה לנסות ולצרף את לוקה יוביץ' בקיץ, ועושה רושם שהוא כרגע המועמד המוביל לחזק את החוד של הקטלאנים. "בארסה הולכת עליו בכל הכוח", נכתב בספרד. "המגעים מתקדמים, אבל היא מגבירה את הלחץ כדי לגרום לו לקבל החלטה, בצל העניין מקבוצות אחרות". שתיים מהבולטות שבהן הן פריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן.

לפי אותו דיווח, כוכבה בן ה-21 של איינטרכט פרנקפורט, שכבש העונה 15 שערי ליגה, מבין שלא יהיה שחקן הרכב בעונתו הראשונה בקאמפ נואו, אבל אין לו בעיה להילחם על מעמדו. ביום שני הקרוב עשויות להירשם התפתחויות בגזרה, עם פגישה שעשויה להיערך בין סוכנו ובכירים בברצלונה.

כמו כן, "אל מונדו דפורטיבו" טוען כי ברצלונה נכנסת למאבק על מתיאס דה ליכט, הבלם הצעיר של אייאקס, ומוכנה לשלם על ההולנדי בן ה-19 כ-70 מיליון יורו, ורואים בו כ"היורש של ג'רארד פיקה". נציגי המועדון צפויים להיפגש עם נציגי אייאקס, אדווין ואן דר סאר ומארק אוברמארס, בתקווה להשלים את העסקה ולהקדים את המתחרות. "מדריד מפריעה להחתמה של דה ליכט", נכתב היום ב"ספורט" הקטלאני, שם מצוין כי כי ריאל כבר השלימה עם העזיבה הצפויה של רפאל וראן, הבלם הצרפתי שמעוניין באתגר חדש. עם זאת, כרגע נראה כי ברצלונה מקדימה את ריאל, ושגם פריס סן ז'רמן, יובנטוס ובאיירן מינכן מתעניינות בדה ליכט.

עוד באותו נושא

בארגנטינה מבקרים: "אם סקאלוני ניסה לשכנע את מסי בדרכו, הוא עשה הכל לא נכון"

לכתבה המלאה
מתייס דה ליכט, דני בלינד, שחקני אייאקס. רויטרס
כבר חגג בברנבאו. דה ליכט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully