וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: מנצ'סטר יונייטד נפגשה עם נציגי ג'יידון סאנצ'ו

ילד הפלא שכיכב מול צ'כיה יעדיף את אולד טראפורד על פני מעבר לפ.ס.ז', שגם היא מביעה עניין. המחיר: לא פחות מ-80 מיליון יורו

שחקן נבחרת אנגליה ג'יידון סאנצ'ו עם המאמן גארת' סאות'גייט. רויטרס
הערך שלו רק הולך ועולה. סנאצ'ו עם סאות'גייט/רויטרס

ג'יידון סאנצ'ו הצית את הדמיון של מדינה שלמה אמש (שישי), כשהיה אחד מהמצטיינים ב-0:5 של נבחרת אנגליה על צ'כיה בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020. ילד הפלא שערך את הופעת הבכורה בקריירת הבוגרים שלו לפני שנה וחצי בלבד הפך לשחקן השלישי הכי צעיר שפותח בהרכב נבחרת שלושת האריות (אחרי מייקל אואן ודאנקן אדוארדס), וקיבל ציון 9 על ההופעה שלו - כמו ראחים סטרלינג, שכבש שלושער.

אם כך, אף אחד לא צריך להיות מופתע שמנצ'סטר יונייטד מגבירה את ניסיונותיה לרכוש את הכוכב הבא של הכדורגל האנגלי. על פי דיווחים בממלכה, השדים האדומים נפגשו עם נציגיו של שחקן הכנף של בורוסיה דורטמונד ושמעו מהם שיעדיף לשחק באנגליה על פני צרפת, בצל העניין הגדול שמגלה בו גם פריס סן ז'רמן.

בדורטמונד מתעקשים שיישאר גם בעונה הבאה, אולם ספק אם ירשו לעצמם לסרב להצעות הגדולות שצפויות להגיע - לכל הפחות 80 מיליון יורו. המפסידה העיקרית מכך תהיה מנצ'סטר סיטי, שמכרה את ילד הפלא תמורת 8 מיליון ליש"ט בלבד.

עוד לפני המשחק אמש צייץ ריו פרדיננד כי ישמח מאוד לראות את סאנצ'ו לובש חולצה של מנצ'סטר יונייטד והכישרון הצעיר מיהר לצייץ מחדש את הדברים. לאחר מכן, מחק את הציוץ.

"זו הפתיחה המושלמת", אמר על ה-0:5 של האנגלים. "התחלנו את המשחק טוב, דבקנו בתכנית שלנו והשגנו את התוצאה שרצינו. ננסה להמשיך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully