וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג ריגש, אנגליה שברה שיאים, קיין: "הופעה קבוצתית גדולה"

סטרלינג הקדיש שער לנער שהלך לעולמו, קיין התלהב: "אנחנו צעירים ורעבים", והאדסון אודוי וסאנצ'ו עשו היסטוריה. אנגליה באופוריה

שחקן נבחרת אנגליה, ראחים סטרלינג. רויטרס
לא שכח לקחת את הכדור הביתה. סטרלינג/רויטרס

3 בעיטות לשער, שלושתן למסגרת, שלושתן הסתיימו בשער. הופעה חלומית של ראחים סטרלינג אמש (שישי) בוומבלי סימנה לאנגליה את הדרך ל-0:5 קליל על צ'כיה במחזור הראשון של מוקדמות יורו 2020. חלוץ מנצ'סטר סיטי גם סחט פנדל (אותו כבש הארי קיין) והוחלף בדקה ה-70 לקול תשואות הקהל - שמנהל איתו יחסים אמבילוונטים בשנים האחרונות.

אז נכון שגארת' סאות'גייט ושחקניו פגשו יריבה שנמצאת בשפל בשנים האחרונות (ה-5:0 זו התבוסה הגדולה ביותר של צ'כיה מאז פירוק צ'כוסלובקיה) ונכון שזה היה רק המשחק הראשון, אבל האופטימיות באנגליה בשיאה.

נבחרת שלושת האריות נראית מחוברת מתמיד והניצחון אמש המשיך את המומנטום מהמונדיאל ומליגת האומות. אמש הוכח שגם העתיד ורוד עם שילובם של שחקנים בני עשרה ואם זה לא מספיק, האנגלים משחקים כדורגל תוסס ויפה - את השער הראשון למשל, הם כבשו אחרי 25 מסירות רצופות, כש-10 שחקנים משתתפים בהתקפה הזו.

סטרלינג ריגש כשאחרי כיבוש השער השני הוא חשף חולצה שהוקדשה לדמארי דוקינס, נער לונדוני שמת בשבוע שעבר אחרי מאבק ארוך במחלת הסרטן. על החולצה של החלוץ הופיעה תמונה של השניים ביחד והכיתוב: "תנוח על מכבך בשלום. אחרי המשחק הוא הסביר: "דמארי הוא היה ילד שניסיתי לעזור לו. חשבנו שמצאנו לו תורם מח עצם, אבל לצערי לא הייתה התאמה והוא הלך לעולמו. רציתי לעשות משהו למען המשפחה שלו, משהו שיעזור להם לחייך".

על המשחק עצמו אמר סטרלינג: "אני בטח בעצמי ואני מנסה להגיע לשטחים ולמצבי בעיטה. השער הראשון הכי שימח אותי, כי הוא הכניס אותי לעניינים".

הקפטן הארי קיין, שכבש שער 16 תחת גארת' סאות'גייט, אמר: "זו הייתה הופעה קבוצתית גדולה. לחצנו, הקשנו על צ'כיה והיינו קליניים מול השער. אנחנו משחקים כדורגל טוב, כולם מבטאים את עצמם, אנחנו צעירים ורעבים והראינו את זה הערב".

עוד באותו נושא

אנגליה הביסה את צ'כיה 0:5, צרפת ניצחה במולדובה 1:4

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת אנגליה, ראחים סטרלינג. רויטרס
סטרלינג וההקדשה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully