וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ראיו וייקאנו רמז: האם מנואל איטורה היה מעורב בהטיית משחק?

נשיא הקבוצה בה קשר מכבי חיפה שיחק בעונת 2015/16 חשף ששחרר שחקן בעקבות "מעורבות חשודה" במשחק קריטי על הירידה. בספרד בטוחים: הוא מתכוון לאיטורה

רויטרס

קשר מכבי חיפה מנואל איטורה עומד בפני האשמות קשות. נשיא ראיו וייקאנו, הקבוצה אליה הושאל איטורה בעונת 2015/16, סיפר היום (שישי) על שחקן אנונימי שהיה חלק מהקבוצה באותה עונה ושיחק "בצורה חשודה מאוד" במשחק קריטי על הירידה נגד גרנאדה שהסתיים ב-2:2.

כל הסימנים מצביעים על כך שהנשיא, מרטין פרסה, מתכוון לאיטורה. הקשר הצ'יליאני, ששיחק לפני כן בגרנאדה במשך שנתיים, פתח בהרכב באותו משחק והוחלף אחרי 55 דקות. כאמור, היה זה משחק הרה גורל במאבקי הירידה בספרד. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במסגרת המחזור ה-30 עם מאזן זהה של 27 נקודות, ובסופו של דבר - בין היתר בגלל התיקו ההוא - ראיו הייתה זו שנשרה לליגה השנייה.

"היה שחקן אחד ספציפי, לא אנקוב בשמו, שכל הזמן שיחק אחורה", אמר פרסה. "היו שני מהלכים שלו שעוררו את החשד שלי. אני רוצה להגיד את הדברים בצורה ברורה, אבל לא יכול".

כשנשאל באופן ישיר על ידי אחד העיתונאים האם הוא מתכוון למנואל איטורה, השיב נשיא ראיו בתשובה מעורפלת. "אם תצפו במשחק שוב, תדעו מיד למי אני מתכוון".

עוד בנושא

ג'ובאני רוסו מונה למנהל הפיתוח המנטלי של מכבי חיפה
לאומית: הפועל נצרת עילית וקטמון נעצרו עם תוצאות תיקו
הפועל באר שבע מסבירה: למה אריאל הרוש לא בהרכב

מנואל איטורה במדי ראיו וייקאנו. GettyImages
האשמות חמורות. מנואל איטורה במדי ראיו וייקאנו/GettyImages

בסיום אותה עונה ראיו ירדה כאמור לליגת המשנה בספרד, ואיטורה שהושאל אליה לתקופה קצרה של שישה חודשים מאודינזה עזב והצטרף למלאגה. לאחר מכן הוא עבר לויאריאל, ובחודש ינואר האחרון הצטרף למכבי חיפה בחוזה לחצי עונה. לירוקים יש אופציה להאריך את חוזהו של הקשר בן ה-34 בעונה נוספת, אם כי לא ברור אם יממשו את האפשרות הזו לאור דקות המשחק המועטות להן הוא זוכה ממרקו בלבול.

האמירות של נשיא ראיו מגיעות על רקע דיווחים על חקירה של כמה משחקים שנערכו בספרד בשנים האחרונות, על רקע חשד להטיות בליגת המשנה ובמשחקי תחתית בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully