וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'ובאני רוסו מונה למנהל הפיתוח המנטלי

19.3.2019 / 14:13

שחקן העבר חוזר למועדון. כחלק מהתפקיד שלו הוא יעזור בליווי השחקנים הזרים ויעקוב אחר המושאלים של הקבוצה: "עיקר העבודה תהיה מול השחקנים שנמצאים בתקופה הפחות טובה"

יוסי ציפקיס

ג'ובאני רוסו חוזר למכבי חיפה. שחקן העבר שלבש את מדי הקבוצה בשנים 2001-2005 ו-2007-2008, מונה למנהל הפיתוח המנטלי במועדון ויצטרף מיד אחרי פגרת הנבחרות. מדובר בתפקיד חדש שלא היה מאוייש קודם ועיקרו לעבוד על הצד המנטלי עם השחקנים. בנוסף רוסו יהיה נוכח באימונים ויופקד על מעקב אחר המושאלים של המועדון.

בהודעה של מכבי חיפה נכתב: "בתפקיד הזה, רוסו יהיה אמון על הצד המנטלי בקבוצה הבוגרת, ילווה את השחקנים הזרים ואת השתלבותם בישראל. יעזור לשחקנים הצעירים בכלל ובפרט לאלה שעולים מהנוער, תוך הכוונה והתמודדות עם המעבר לקבוצה הבוגרת. בנוסף יטפל רוסו בכל נושא השחקנים המושאלים של מכבי חיפה, יעקוב אחר התקדמותם ויהיה עימם בקשר רציף".

רוסו אמר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "תמיד כיף לחזור למכבי חיפה, שהיא הבית שלי. כל הנושא המנטלי במכבי חיפה הוא אתגר גדול מאוד עבורי. ההתמודדות של השחקנים המנוסים ובעיקר הזרים והצעירים עם הקהל, התקשורת והלחץ היא לא פשוטה, בטח כשמדובר במועדון גדול כמו מכבי חיפה. עיקר העבודה היא מול השחקנים שנמצאים בתקופה הפחות טובה שלהם ולסייע לשחקנים זרים. אני הגעתי כזר לישראל ואני יודע כמה זה קשה. מכבי חיפה משקיעה הרבה כסף בזרים ולפעמים זה לא עובד בגלל הבעיות האלה. חשוב לי שכל שחקן יעלה לכר הדשא בלי דאגות ומחשבות".

ג'ובאני רוסו מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
תפקיד חשוב. רוסו/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully