וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הרוש לא חזר לשער בגלל שלויטה מגלה יכולת מצוינת"

22.3.2019 / 10:39

אחרי שהשוער המסופסל של באר שבע הצטיין בשער הנבחרת, גורמים במועדון הגיבו: "הקבוצה התייצבה עם לויטה. הוא לא משחק לא כי הוא לא טוב. נשמח לשני שוערים מצוינים בסגל, אבל לא נחזיק אותו בכוח"

רויטרס

בהפועל באר שבע לא הופתעו מהיכולת הטובה של אריאל הרוש אמש (חמישי) במדי נבחרת ישראל מול סלובניה וגם שמחו בשבילו. "אריאל הרוש לא חזר לשער הפועל באר שבע כיוון שאוהד לויטה מגלה יכולת מצוינת בשער, ולא כי אריאל לא שוער טוב", הדגיש הבוקר גורם במועדון. "ברגע שברק בכר עשה את החילוף בשער ואוהד נכנס ולקח את ההזדמנות בשתי ידיו, ברק החליט להמשיך ולתת לו קרדיט כי הקבוצה התייצבה וסוף סוף התחילה לעשות גם נקודות ברצף, מה שהביא אותנו לפלייאוף העליון עם עמדת זינוק טובה לאירופה".

שחקני הפועל באר שבע אריאל הרוש, בן שהר. ברני ארדוב
מצטיין בנבחרת, מסופסל בבאר שבע. אריאל הרוש עם בן שהר/ברני ארדוב

בבאר שבע הוסיפו: "אריאל קיבל את ההחלטה של ברק כמו מקצוען. הוא מתאמן היטב מאז. הוא ידע שעל הפרק נמצא הזימון שלו לנבחרת וההחלטה של הרצוג אם להציב אותו כשוער ראשון וההחלטה שלו לקחת את הדברים למקום חיובי, השתלמה לו. מה היה נותן לו אם הוא היה עושה פרצופים ולא מתאמן טוב?".

באחרונה האריך לויטה את חוזהו בשנתיים. גם להרוש יש חוזה לעונה הבאה. בבאר שבע טוענים כי לא יתנגדו להימצאות שני השוערים יחד בסגל. "זו החלטה של אריאל אם הוא ירצה להישאר או לא. אי אפשר להחזיק שום שחקן בכוח. אנחנו נשמח שיהיו לנו שני שוערים מצוינים בסגל גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully