וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל נצרת עילית והפועל קטמון נעצרו עם תוצאות תיקו

המוליכה (1:1 עם הפועל רמת גן) והשנייה בטבלה (1:1 עם איכסל) לא הצליחו לברוח לכפר סבא. ראשל"צ ניצחה 0:2 את מרמורק, פתח תקוה - עפולה 1:1

מחזור 29הסתיים22/03/2019
הפועל נוף הגליל
  • סזאר (57)
1:1
  • (84) ראש
הפועל רמת גן
שחקני הפועל נצרת עילית אלי בלילתי, ז'וליו סזאר, פדרו פטראצי חוגגים. לילך וייס רוזנברג
עוד נקודה לנצרת עילית בדרך לליגת העל?/לילך וייס רוזנברג

המחזור ה-29 בליגה הלאומית נמשך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד הייתה המוליכה הפועל נצרת עילית, שלא הצליחה לברוח ולפתוח יתרון דו ספרתי על המקום השלישי אחרי 1:1 ביתי עם הפועל רמת גן. הפועל קטמון גם מעדה אחרי 1:1 עם נועלת הטבלה הפועל איכסל, ובמשחקים נוספים הפועל ראשון לציון ניצחה 0:2 את הפועל מרמורק והפועל פתח תקוה נפרדה מהפועל עפולה ב-1:1. משחק אחד במחזור כבר הוקדם ושוחק לפני עשרה ימים, ובו בני לוד ניצחה 1:3 את בית"ר תל אביב רמלה.

שחקני הפועל נצרת עילית אלון נצר, עופר ורטה מאוכזבים. לילך וייס רוזנברג
שחקני הפועל נצרת עילית מאוכזבים בסיום/לילך וייס רוזנברג

הפועל נצרת עילית - הפועל רמת גן 1:1

ניצחון היה מעניק למוליכה יתרון דו ספרתי על עפולה השלישית והפועל כפר סבא הרביעית, אבל למרות שהייתה קרובה, היא לא הצליחה להשיג שלוש נקודות. מנגד, האורחים מרמת גן עדיין לא הבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון, אבל בני בן זקן ממשיך לספור משחק ליגה תשיעי רצוף ללא הפסד.

אחרי 57 דקות די חלשות, נכבש השער הראשון במשחק שהיה מוזר מאוד. כדור ארוך הגיע לכיוונו של שוער רמת גן, טל בומשטיין, שפיספס את הכדור ברשלנות ואיפשר לז'וליו סזאר להגיע אליו מול שער ריק, להגיד תודה רבה ולגלגל לרשת את השער הקל ביותר בקריירה שלו, 0:1 לנצרת עילית. רמת גן לחצה על מנת להשיג שוויון, ועשתה זאת בדקה ה-84: טל איילה מצא עם בעיטה מקצה הרחבה את ישראל ראש, והבלם דחק מקרוב לרשת כדי לקבוע חלוקת נקודות.

נצרת עילית עדיין ראשונה עם 53 נקודות, שש יותר מלקטמון השנייה ותשע יותר מלכפר סבא הרביעית לה יש משחק חסר. רמת גן במקום השמיני עם 39 נקודות, וניצחון על בית"ר תל אביב רמלה במחזור הסיום של העונה הסדירה יבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון.

עוד באותו נושא

יצחק שום: "יש מספר אוהדים שמנסים להרוס כל חלקה טובה בכפר סבא"

לכתבה המלאה
ערן לוי שחקן הפועל קטמון. קובי אליהו
החמיץ פנדל. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל איכסל - הפועל קטמון 1:1

הקבוצה של יוסי מזרחי רצתה להשיג שלוש נקודות נגד נועלת הטבלה ולהתקרב לליגת העל, אבל היא לא ליקקה דבש במשחק החוץ ונאלצה לחזור עם נקודה אחת בלבד. בדקה ה-34 בעיטה של המגן השמאלי אמיר בן שמעון מחוץ לרחבה חדרה לרשת והעלתה את קטמון ל-0:1. בדקה ה-52 איכסל איזנה: הגנת קטמון לא הסתדרה עם כדור שהגיע לרחבה, אנס דאבור ניצל את ההזדמנות וירה לרשת את ה-1:1. בדקה ה-68 וויליאם אגאדה הוכשל ברחבה על ידי בן אלגרבלי וקטמון קיבלה פנדל. ערן לוי ניגש לבעוט, אבל בעט רע ונעצר אצל השוער עידן דוד, שקבע חלוקת נקודות בסיום.

קטמון עדיין שנייה, עם 47 נקודות, מרחק שלוש נקודות מכפר סבא הרביעית לה יש משחק חסר. איכסל נותרה במקום האחרון עם 28 נקודות, והיא במרחק שתי נקודות ממרמורק (שנמצאת במקום המוביל למבחני ירידה) ומרמת השרון (שנמצאת מעל לקו האדום).

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
נאלץ להסתפק בנקודה. מסאי דגו/לירון מולדובן

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 1:1

המלאבסים רצו להמשיך בכושר הטוב שלהם יחד עם תמיכת האוהדים הנהדרים ביציעים, אבל נאלצו להסתפק בנקודה אחת בלבד. בדקה ה-52 גל לוי קיבל את הכדור על קצה הרחבה, סיבסב את הגנת עפולה וירה כדור ענק לרשת, 0:1 לפתח תקוה. בדקה ה-84 קרן של תומר סוויסה מצאה את הראש של גיזי דורבור שנגח לרשת וקבע 1:1, וזאת גם הייתה תוצאת הסיום.

פתח תקוה נותרה במקום התשיעי עם 34 נקודות ואיבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון. היא במרחק ארבע נקודות ממרמורק שנמצאת במקום שמוביל למבחני הירידה. עפולה, מנגד, עלתה מקום השלישי עם 44 נקודות, והיא יכולה להמשיך לחלום על עלייה כשהיא במרחק שלוש נקודות בלבד מהפועל קטמון השנייה.

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
חזר לקווים והביא ניצחון. ניר ברקוביץ'/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל מרמורק 0:2

ניר ברקוביץ' חזר אל הכתומים במהלך השבוע אחרי קדנציה לא מוצלחת במיוחד בהפועל רמת גן, והוא חזר בגדול עם שלוש נקודות חשובות ביותר בקרב התחתית. אחרי 72 דקות מאופסות, גיל יצחק מצא ברחבה את איתמר שבירו שדחק מקרוב את ה-0:1 של ראשון לציון. ג'ורג' אמסיס הכפיל בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק. מרמורק של אסי דומב הפסידה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

ראשון לציון קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום ה-11 כשבמאזנה 34 נקודות. יש לה ארבע נקודות יותר מלמרמורק, שנמצאת במקום ה-14 שמוביל למבחני ירידה עם 30 נקודות.

מהלך המשחק

1

ארבעת המשחקים יצאו לדרך

34

שער! 0:1 לקטמון על איכסל! בעיטה של אמיר בן שמעון מחוץ לרחבה חדרה לרשת של איכסל, האורחים ביתרון

גיא דיין מול דור חוגי (צילום: לילך וייס)/לילך וייס רוזנברג
45

מחצית בכל המשחקים: ראינו רק שער אחד עד כה - במשחק בו קטמון מובילה 0:1 על איכסל

46

המחצית השנייה יצאה לדרך

שחקן הפועל נצרת עילית איתן וולבלום עם הכדור (צילום: לילך וייס)/לילך וייס רוזנברג
52

שער! איכסל מאזנת ל-1:1 נגד קטמון! הגנת קטמון לא הסתדרה עם כדור שהגיע לרחבה, הכדור הגיע לאנס דאבור שירה לרשת

52

שער! 0:1 להפועל פתח תקוה על עפולה! גל לוי קיבל את הכדור על קצה הרחבה, סיבסב את הגנת עפולה וירה כדור ענק לרשת. גול גדול

שמוליק מלול בוחן את עופר ורטה (צילום: לילך וייס)/לילך וייס רוזנברג
57

שער! 0:1 להפועל נצרת עילית על הפועל רמת גן אחרי טעות שוער ענקית! כדור ארוך הגיע לכיוונו של טל בומשטיין, אבל שוער רמת גן פיספס אותו וביצע טעות מזעזעת. ז'וליו סזאר אמר תודה רבה וגילגל מקרוב לרשת

68

החמצת פנדל! בן אלגרבלי הכשיל ברחבה את וויליאם אגאדה, קטמון קיבלה פנדל נגד איכסל. ערן לוי ניגש לבעוט, אבל בעט רע ונעצר אצל השוער אוהד דוד

ז'וליו סזאר חוגג שער קליל לזכות נצרת עילית (צילום: לילך וייס)/לילך וייס רוזנברג
72

שער! 0:1 לראשון לציון על מרמורק! גיל יצחק מצא ברחבה את איתמר שבירו שדחק מקרוב לרשת

84

שער! 1:1 בין עפולה לפתח תקוה! קרן של תומר סוויסה מצאה את הראש של גיזי דורבור שנגח לרשת

טל בומשטיין עם אלון נצר (צילום: לילך וייס)/לילך וייס רוזנברג
84

שער! 1:1 בין הפועל רמת גן לנצרת עילית! טל איילה בעט ראשון, ישראל ראש דחק מקרוב לרשת וקבע שוויון מוצדק

90

שער! 0:2 להפועל ראשון לציון על מרמורק והניצחון מובטח! ג'ורג' אמסיס סגר עניין בתוספת הזמן

90

כל המשחקים הסתיימו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully