וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "יש מספר אוהדים שמנסים להרוס כל חלקה טובה בכפר סבא"

הבעלים של הפועל כפר סבא הגיב בפוסט פייסבוק חריף לביקורות נגדו: "מפרסמים ידיעות פרי דמיונם. יש לנו את התקציב הגבוה בליגה. בינואר השקענו חצי מיליון שקל בחיזוק, כשרוב הקבוצות צמצמו את התקציב"

תקופה רעה מאוד עוברת על הפועל כפר סבא. הקבוצה שבבעלותו של יצחק שום שחקן העבר של המועדון, ממוקמת אומנם שלישי במרחק שתי נקודות מעלייה, אבל לא מנצחת כבר חמישה משחקים ובשני משחקיה האחרונים הפסידה, כולל 2:0 ביתי מביך מול הפועל עכו במחזור האחרון.

לאוהדי הקבוצה יש הרבה מאוד טענות נגד הבעלים, שהחליט בצעד חריג להציג את העמדה שלו בפוסט פייסבוק שעלה דרך העמוד הרשמי של כפר סבא. "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא הינו מועדון גדול. הפועל כפר סבא הוא מועדון שמתנהל בצורה היותר טובה מרוב קבוצות הליגה בלאומית ובעל התקציב הגבוה בליגה", כתב שום, "תקציב שחקנים בגודל של פי שניים ושלושה מהרבה קבוצות בליגה הלאומית בינואר הובא חיזוק ב 500,000 ₪ כשרוב הקבוצות צמצמו את התקציב שלהן".


"רוב השנה הקבוצה נמצאת במקום הראשון ומספר השערים שהקבוצה הבקיעה הוא בין ארבע הקבוצות הראשונות בשתי הליגות הבכירות. נכון, זה לא הכדורגל שהייתי רוצה לראות, אבל עדיף כך מאשר לעבור את מה שעברנו בשנה שעברה".

יצחק שום בעלים הפועל כפר סבא. קובי אליהו
הגיב לביקורת הקשה נגדו. יצחק שום/קובי אליהו

שום תקף בחזרה את חלק מהאוהדים כשכתב: "בזמן האחרון נשמעות תלונות מצד אוהדים מסוימים אשר ניצלו את שהייתי בבית חולים בכדי להעלות תלונות וטענות. יש מס' אוהדים שמנסים להרוס כל חלקה טובה, ומפרסמים ידיעות פרי דמיונם שאין להם אחיזה במציאות ולמועדון אין יכולת להגיב על כל טענה גם אם העובדות אינן נכונות. כבעלים של הקבוצה תמיד אהיה אוזן קשבת וכל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני מכבד את האוהדים ולעולם לא הייתי ולא אהיה מרוחק מהם כפי שניסו לצייר אותי. לראשי העמותה מעולם לא הייתה דלת פתוחה לבעלי הקבוצה כפי שאני אפשרתי להם".

"חשוב להבהיר שלמועדון אין מניע מלהראות את הדוחות הכספיים, הדבר נאמר לראשי העמותה והם מוזמנים בכל עת לפנות אליי ולקבוע פגישה בנושא. אותם אלה שהפצירו בי לקחת את הקבוצה לידיי, עמדה בפניהם האפשרות לקחת אותה בעצמם אך הם לא עשו זאת. הם דיברו ואני עשיתי, הצלתי את הקבוצה מפירוק כפי שהצלתי ובניתי אותה בצעירותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully