וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד: ביקורת על כוכבי אוסטריה, דייויד אלאבה לא יגיע לישראל

פודה נשמע מעודד למרות ההפסד 1:0 לפולין, אלאבה וארנאוטוביץ' נקטלו, הכוכב הגדול של הנבחרת יחמיץ את ישראל בגלל "בעיה בשריר"

דייויד אלאבה שחקן נבחרת אוסטריה מול תומאש קנדז'ורה שחקן נבחרת פולין. רויטרס
לא עמד בציפיות ויחמיץ את ישראל. אלאבה, משמאל/רויטרס

שלושה ימים לפני המשחק בחיפה מול ישראל, הפסידה אמש (חמישי) אוסטריה 1:0 בבית לפולין. שער של קשישטוף פיונטק בדקה ה-68 עשה את ההבדל בין שתי הנבחרות. באוסטריה נשמעו מאוכזבים מאוד מהתוצאה מול פולין. מארק יאנקו הוותיק היה קרוב לכבוש ולאזן קרוב לסיום, אבל החמיץ ממצב נוח ואמר: "אני לא יכול להסביר מה קרה שם, אני רק מחכה להזדמנות כזו. הגעתי רע לכדור מאחורה, זה מעצבן מאוד". אם לא די בכך, היום הנבחרת קיבלה עוד מכה כשהתבשרה שדייויד אלאבה, הכוכב הגדול מבאיירן מינכן, יחמיץ את המפגש מול ישראל ביום ראשון בגלל "בעיות בשריר". אלאבה שיחק 90 דקות אמש, אך יצטרך לקבל מנוחה והיעדרו הוא משמעותי מאוד מבחינת האוסטרים שלא משופעים בשחקנים מובילים.

מרקו ארנאוטוביץ' אמר: "בחיים שלי לא הייתי כל כך עצבני, זה היה הפסד לא מוצדק לדעתי. האחריות שלי היא לכבוש או לבשל שערים, והיינו כל כך קרובים לשער. לצערי כל פעם שהתקרבנו הכדור לא נכנס, זה פשוט מתסכל. השוער שלהם היה מצוין, מגיע לו קרדיט. למרות זאת, אנחנו יכולים עכשיו להגיע לישראל בראש מורם, שיחקנו טוב מאוד. המטרה היא לחזור משם עם שלוש נקודות".

המאמן האוסטרי פרנקו פודה הוסיף: "אין שום סיבה שנתקע את הראש בחול עכשיו. אנחנו צריכים לנסות עכשיו להשיג שלוש נקודות בישראל. אם הנבחרת תספק את אותה תצוגה שסיפקה היום, אני משוכנע שגם נוכל לנצח שם". השוער האוסטרי היינץ לינדנר הוסיף: "אני חושב שיש רק דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה, הדבר היחיד שהיה חסר לנו זה מזל מול השער".

מרקו ארנאוטוביץ' שחקן נבחרת אוסטריה. רויטרס
גם הוא איכזב. ארנאוטוביץ'/רויטרס

ב"סקיי ספורט" אוסטריה חילקו ציונים לשחקנים כאשר שם, כמו בגרמניה, הציונים נעים בין 1 (הכי טוב) ל-6 (הכי גרוע). מי שקיבלו את הציון הטוב ביותר היו הבלם מרטין הינטראגר ופלוריאן גריליטש (2 לשניהם). הכוכב של הנבחרת, דייויד אלאבה, קיבל רק 4 ונכתב עליו: "הרבה מאוד פעולות עם הכדור, שיתוף פעולה טוב במסירות הראשונות עם ארנאוטוביץ' וזאביצר, אבל מסירות הרוחב והבעיטות שלו לא היו מדויקות מספיק. כוכב באיירן גם קיבל הרבה החלטות לא נכונות. בסך הכול זה היה מעט מדי מצדו של השחקן בן ה-25".

גם מרקו ארנאוטוביץ' קיבל 4 ונכתב עליו: "כמו הרבה מקרים בעבר, הייתה חסרה לו תמיכה. הוא לא הראה מספיק כוחו במאבקי האחד מול אחד. שחקן ווסטהאם היה יכול להעלות את הנבחרת ל-0:1, אבל לא הצליח לפגוש נכון את הכדור אחרי מסירה של ליינר".

בתקשורת האוסטרית מרגישים שהנבחרת שלהם מוכרחה להשיג שלוש נקודות בישראל אם היא רוצה להישאר בעניינים. היא גם עקבה מקרוב אחרי ביצועיה של הנבחרת, שכן יש לה עניין רב במאמן וכוכב העבר שלה אנדי הרצוג כמו גם במונס דאבור, כוכב רד בול זלצבורג. אתרי הספורט השונים כבר החלו להעלות כתבות לקראת המשחק בראשון דוגמת כתבה שחוזרת למפגשי העבר בין הצדדים, כתבה שסוקרת את קריירת האימון של הרצוג עד כה וכתבה מקיפה על דאבור.

עוד באותו נושא

מוקדמות היורו: הזאר כיכב ב-1:3 של בלגיה על רוסיה, דפאי להט בניצחון הולנד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully