וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן לסקוט על שחקני ליברפול: "אין לאף אחד מהם מקום בהרכב של מנצ'סטר סיטי"

בלם העבר התראיין לתקשורת האנגלית ודיבר על הקבוצות המתחרות על אליפות הפרמיירליג: "השחקנים שיש אצל קלופ ופפ מתאימים לשיטה שלהם, אם נחליף ביניהם זה לא יצליח". פרדיננד על זכייה של ליברפול: "אסון לאוהדי יונייטד, מעדיף שסיטי תזכה"

ג'וליאן לסקוט שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין). רויטרס
שומר אמונים לסיטי. לסקוט/רויטרס

ג'וליאן לסקוט, בלם העבר של מנצ'סטר סיטי, טוען כי "לשום שחקן מליברפול אין מקום בהרכב מנצ'סטר סיטי", אמירה נחרצת למדי. לסקוט המשיך בדבריו כשאמר: "השחקנים שיש לרשותם של יורגן קלופ ופפ גווארדיולה מתאימים לשיטה שלהם. אני לא רואה מצב ששחקנים מליברפול יתאימו לשיטה של פפ בסיטי וכך גם ההיפך". הוא גם השווה בין צמד הבלמים של שתי הקבוצות, וירג'יל ואן דייק ואיימריק לאפורט: "התרשמתי מאוד לטובה מלאפורט ועל השפעתו לטובה על ההגנה של סיטי, יש לו אותה השפעה כמו של לוירג'יל בליברפול". השחקן שיחק בשורות נבחרת שלושת האריות 26 פעמים ובנוסף היה גם בוולבס, אברטון, ווסט ברומיץ', אסטון וילה וסנדרלנד(הגיע לסנדרלנד אחרי שפתח את העונה בא.א.ק אתונה).

גם לריו פרדיננד הנחשב לאחד הבלמים הטובים שהיו בממלכה בעשור הקודם ובתחילת העשור הנוכחי הייתה דעה מעניינת בנושא. הבלם התראיין ל"דיילי מייל" האנגלי והביע את דעתו בנוגע לאלופה שהוא רוצה לראות בסוף העונה: "זה יהיה אכזרי עבור אוהדי מנצ'סטר יונייטד אם ליברפול תזכה באליפות. הם יעדיפו שמנצ'סטר סיטי תזכה, רק לא ליברפול". פרדיננד הסביר את האמירה בכך שבזמן שנותיו כשחקן בשורות השדים האדומים המשחק נגד ליברפול נחשב לחשוב ביותר עבור האוהדים והשנאה בין המועדונים היא גדולה, אפילו יותר מאשר הדרבי נגד "הסיטיזנס". "זה התרחיש הגרוע ביותר שיכול לקרות עבורם, הסיפור עם ליברפול זה משהו מיוחד. בתור שחקן יונייטד לשעבר אני מעדיף שסיטי תזכה", אמר בלם העבר על היריבות המרה בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול.

לבסוף פרדיננד החליט להישאר נייטרלי, אולי בעקבות עבודתו בתקשורת האנגלית וסיים: "אין לי העדפה למי שתזכה, שהטובה ביותר תנצח".

עוד בנושא:

הקאמבק של קנאלס: "לעולם לא איבדתי את החיוך, הפציעות חישלו אותי"
פול פוגבה: "כיף לראות את ברצלונה, אני תמיד צופה ולומד מהם"
ג'רארד פיקה התייצב לנבחרת קטלוניה וספג ביקורות, אלבה: "יש לו את הסיבות שלו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully