וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של קנאלס: "לעולם לא איבדתי את החיוך, הפציעות חישלו אותי"

הספרדי בן ה-28, שחווה פציעות רבות במהלך הקריירה שלו והעונה עושה חיל במדי ריאל בטיס, השלים קאמבק חלומי עם זימון לנבחרת. על המעבר לריאל מדריד ב-2010: "לא מתחרט על שהגעתי לשם"

עריכת וידאו: מתן חדד

סרחיו קנאלס נחשב להבטחה גדולה לפני כמעט עשור כאשר עבר מראסינג סנטאנדר הצנועה לשורות ריאל מדריד תמורת 5 וחצי מיליון יורו, סכום שיא לאותה תקופה עבור שחקן צעיר. הציפיות מן השחקן היו גבוהות ודובר עליו כשחקן הכשרוני ביותר באותה תקופה, אבל כגודל הציפיות גודל האכזבה.
קנאלס לא מימש את הפוטנציאל שהיה גלום בו בעיקר בגלל פציעות שהגבילו אותו ומנעו ממנו לשחק זמן רב. העונה, השחקן בן ה-28 נותן עונה לא רעה בכלל כשהוא כבש כבר שמונה שערים ובישל עוד שלושה ב-40 הופעות העונה בכל המסגרות במדי ריאל בטיס, מה שהקנה לו זימון יוקרתי לנבחרת הספרדית בהדרכתו של לואיס אנריקה.

בראיון שפורסם ב"מארקה" סיפר קנאלס על הקשיים, הפציעות והחוויות עד כה מהקריירה שלו: "אני מאוד מתרגש מהזימון שלי לנבחרת לקראת המשחקים מול נורבגיה ומלטה. לא האמנתי שזה יקרה למרות שכולם אמרו שכן הגיע לי להיות מוזמן השנה ובאמת הרגע הזה הגיע לבסוף".

קנאלס סיפר על ההרגשה ללבוש את המדים הלאומיים ואמר: "הבטחתי לרייס הבת שלי את חולצת הנבחרת כמתנה אם יהיו לה ציונים טובים. עכשיו אני צריך לתת 200% אחוז, בשבילי ובשבילה".

סרחיו קנאלס שחקן ריאל בטיס. רויטרס
כמו בימים הגדולים. סרחיו קנאלס/רויטרס

על הצלקות שנגרמו לו בברכיו בעקבות הניתוחים שעשה והקעקועים באיזור, סיפר: "אני תמיד מסתכל על הדברים החיוביים בחיים. כל דבר שקרה לי ביגר וחישל אותי, אני לוקח את הדברים הטובים מכל דבר כזה שקרה לי. הייתי עם חבר והוא אמר לי לעשות קעקוע של דג חרב, בגלל הסימן שנהיה לי באיזור שדומה לצורה של דג זה".

על ההתאוששות שלו מהפציעות הקשות שחווה בזמן ששיחק בולנסיה וריאל סוסיאדד, שיתף הקשר: "היו פעמים אחרי טיפולים שפשוט אמרתי לעצמי שיהיה קשה לחזור והמצב לא משתפר, זה תסכל אותי אבל סירבתי להרים ידיים, נלחמתי. אף פעם לא נעלם לי החיוך מהפנים, זה עניין של גישה".
קנאלס נשאל האם נזקק לטיפול פסיכולוגי בעקבות הפציעות: "עבדתי עם קואצ'ר במשך שנים. דיברנו כל שבוע והיה לכך חלק חשוב בהליך ההתאוששות שלי. הוא עזר לי לראות את הטוב כשהכל היה רע". האם הוא נהנה בקבוצתו הנוכחית, ריאל בטיס אמר: "מדובר בעיר נהדרת ובעזרת ההליכות ברחובות והחיבור לתרבות המקומית התקרבתי מאוד לקהל המקומי, זה היה לי חשוב ללמוד על המקום שאני משחק בו".

על החוויה הקצרה שהייתה לו בריאל מדריד (שיחק עונה אחת בלבד): "לא מתחרט שהגעתי לשם. לא הייתי משנה דבר ממה שעשיתי באותה תקופה. אין לי מושג מה הייתי עושה עכשיו. לעולם אסור להצטער על הבחירות שאנו עושים בחיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully