וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה התייצב לנבחרת קטלוניה וספג ביקורות, אלבה: "יש לו את הסיבות שלו"

אחרי שפרש מנבחרת ספרד, בלם ברצלונה זומן לסגל הקטלאנים לצידם של צ'אבי ובארטרה. חברו לקבוצה יצא להגנתו חרף הביקורות שספג

עריכת וידאו: מתן חדד

באוגוסט בשנה שעברה ג'רארד פיקה פרש מנבחרת ספרד, גם בגלל יחסים עכורים עם חלק מהאוהדים שהאשימו אותו בחוסר נאמנות לדגל הספרדי. בלם ברצלונה, קטלאני במקור, החליט להתייצב אמש לסגל נבחרת קטלוניה יחד עם עוד אקסים של ברצלונה כמו מארק בארטרה, אלש וידאל, בויאן קרקיץ' וגם צ'אבי הרננדס, אחד מגדולי שחקני הנבחרת ובארסה בכל הזמנים. המהלך הזה גרם ללא מעט הדים בספרד, בזמן בזמן שקמפיין מוקדמות היורו מתחיל ופיקה היה אמור להיות בורג מרכזי בסגל של לואיס אנריקה שינסה לשחזר עם לה רוחה את תהילת העבר.

ג'רארד פיקה מול סרחיו ראמוס, ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
במקום להתייצב לצד ראמוס, העדיף להתייצב לצד בארטרה וצ'אבי. ג'רארד פיקה/רויטרס

מי שיצא להגנתו של פיקה הוא ג'ורדי אלבה, חברו לברצלונה והמגן השמאלי של נבחרת ספרד, שחזר לסגל אחרי שלא זומן במשחקים הראשונים שבהם לואיס אנריקה התחיל את הקדנציה שלו. "לא דיברתי עם פיקה על זה, אבל יש לו את הסיבות שלו להיות בסגל של קטלוניה. מדובר רק במשחק אחד השנה ופיקה רוצה להיות בו. אני אנסה להיות שם ביום שני כדי לראותו אותו משחק".

קטלוניה, שתפגוש את נבחרת ונצואלה ביום שני, היא לא נבחרת שרשומה באופ"א או פיפ"א, אבל יש להם אישור לקיים משחקי ידידות נגד חברות בארגון. אבל לא כל הקבוצות הסכימו לשחרר שחקנים שלהם למשחק הזה ולסכן אותם. ריאל ויאדוליד, ראיו וייקאנו ו-ווסקה שנלחמות בתחתית, סירבו לשחרר את השחקנים שזומנו, כמו גם ווטפורד שלא הסכימה לשחרר את ג'רארד דאולופאו למרות שהפרמיירליג בפגרת נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully