וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאק במסר לשופטים, פארגו אופטימי: "הכל עוד יכול להשתנות"

20.3.2019 / 8:02

לקראת המשחק מול ז'לגיריס (21:05, ספורט 5), הסנטר חושש מבעיית עבירות ומהמצ' אפ המעניין שמחכה לו, והרכז לא מאבד תקווה

באדיבות: One

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על נהריה

מכבי תל אביב תעלה הערב (רביעי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) למשחק היורוליג הראשון מבין שניים השבוע, כשתארח את ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור ה-27. הצהובים מגיעים למשחק כשהם לא תלויים בעצמם במאבק ההעפלה לפלייאוף, והתמונה הסתבכה אחרי שאמש אולימפיאקוס, אחת היריבות שלהם על הכרטיס לשמונה האחרונות, ניצחה בצורה משכנעת את באיירן מינכן.

במכבי תל אביב מאמינים שעדיין קיים סיכוי טוב להעפיל לפלייאוף, וכי אם ינצחו את ז'לגיריס וחימקי ביום שישי בחוץ, יסיימו את השבוע במצב טוב בהרבה. עם זאת, המתח סביב ההתמודדות, אחרי ההפסד בשבוע שעבר לאפס אנדולו, ניכר אצל השחקנים, והאווירה המשוחררת ששררה בקבוצה בתקופה האחרונה, קצת השתנתה.

"אנחנו חושבים על כל משחק בנפרד, אנחנו בכושר די טוב עם מאזן לא רע, ניצחנו והפסדנו בכמה משחקים אבל ניצחנו בהרבה יותר משחקים בשלבי ההכרעה", אמר טאריק בלאק לקראת המשחק, "אני מרגיש די טוב אחרי המנוחה בליגה. אנחנו חייבים לשחק טוב, מחר זו הזדמנות חדשה".

עוד בנושא

יאניס ספרופולוס: "תמיד יש עלינו לחץ, צריכים לדעת להתמודד עם זה"
הסיכויים של מכבי ת"א כמעט אפסו: אולימפיאקוס הביסה את באיירן

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
השופטים לא ידביקו לו עבירות מהירות? טאריק בלאק/דני מרון

הסנטר התייחס לבעיית העבירות שלו ולמאצ'אפ עם ברנדון דיוויס: "בכנות, זה תלוי בשופטים. אני משתדל לעשות עבודה טובה ולהימנע מעבירות, אבל יש החלטות שיפוט שאין לי שליטה עליהן. הוא שיחק נהדר במשחק הראשון נגדנו, הוא חלק גדול מההתקפה שלהם, הוא חוסם טוב ועושה הרבה דברים על המגרש. זה הולך להיות מאצ' אפ טוב ונראה מי ינצח ומה יקרה. המאבק בצבע יכול להיות המפתח לניצחון, אבל יש להם יש קבוצה טובה, ושחקנים אחרים יכולים להעלות את הרמה שלהם. אנחנו צריכים לשים לב לכל השחקנים וצריכים לעצור אותם כקבוצה".

ג'רמי פארגו נשאר רגוע, ואמר בסרקסטיות: "אני חושב שקו השלוש נשאר באותו מרחק, קו עונשין באותו מרחק, האורך של המגרש נשאר אותו דבר. אין שוני, אותו משחק, צריך לבוא לשחק כדורסל, אין לחץ, צריך לשחק את אותו המשחק שאנחנו משחקים לכל אורך הקריירה שלנו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בסיום ולקחת את מה שהם יתנו לנו. לא לכפות שום דבר, להיות אגרסיביים, ולבצע את תוכנית המשחק שלנו. ברור שדברים יכולים עדיין להשתנות, אנחנו צריכים לנצח כדי לשמור על הסיכויים שלנו בחיים. כל עוד נטפל בדברים שלנו בבית, נשמור על הסיכוי שלנו".

ז'לגיריס הגיעה אתמול בשעות הבוקר לישראל מלווה בכמה עיתונאים שיודעים שעל אף העובדה שלקבוצה יש סיכוי תאורטי לעלות לפלייאוף, הוא לא ריאלי. "מכבי טובה מאוד בהגנה", אמר מאמן ז'לגיריס שרונאס יאסיקביצ'יוס שיחזור שוב לאולם בו זכה ביורוליג. "הם גבוהים ולחמישייה הפותחת שלהם יש אורך מאוד משמעותי. הם גם מאוד ניידים. למכבי יש משחקים שהם מחליפים את הכל על כל חסימה במשך 40 דקות. כמובן שלשחק אצלהם בבית זה תמיד קשה".

אוהדי הקבוצה יערכו את קריאת מגילת אסתר הערב לפני המשחק בשעה 19:30 בשער 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully