וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיכויים של מכבי ת"א כמעט שאפסו: אולימפיאקוס הביסה את באיירן מינכן

אחרי סערת הדרבי, הקבוצה של בלאט תקעה יתד במקום השמיני עם 69:89 קל וברחה לצהובים. לידיי (23) להט. ניצחונות גם לצסק"א ופנרבחצ'ה

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
ניצחון חשוב מאוד. בלאט/דני מרון

המחזור ה-27 ביורוליג נפתח היום (שלישי) עם שבוע המשחקים הכפול האחרון לעונה הרגילה. במשחק הראשון נרשמה דרמה בסיומה צסק"א מוסקבה ניצחה בקושי בחוץ את אנאדולו אפס. בהמשך פנרבחצ'ה ניצחה את בודצ'נוסט, ואולימפיאקוס הביסה בקרב קריטי את באיירן מינכן והרחיקה עוד יותר את מכבי תל אביב מההצלבה. ברצלונה הביסה בדרבי ספרדי את גראן קנאריה.

אנאדולו אפס - צסק"א מוסקבה 80:78


בשבוע שעבר צסק"א ראתה איך שלשה משוגעת של קלאתיס מפנאתינייקוס על הבאזר מנחילה לה הפסד ביתי נדיר. הערב הרוסים שוב היו מעורבים במשחק צמוד מול הטורקים החזקים, אך הצליחו לצאת עם ניצחון בעיקר בזכות איש אחד - קורי היגינס. שלשה גדולה של קרונוסלב סימון קבעה שוויון 76 כשנותרה דקה לסיום, אבל היגינס השיב עם סל קשה מהפינה. לארקין החטיא מנגד, אבל דאנסטון המצוין חסם את קלייבורן וסימון השווה שוב כשנותרו 4 שניות בלבד לסיום. איטודיס לקח פסק זמן שאחריו היגינס חדר על ג'יימס אנדרסון וקלע סל ניצחון. היגינס היה המצטיין בצסק"א עם 19 נקודות וחיפה על יכולת חלשה של ננדו דה קולו (5 נקודות ו-4 איבודים). קייל היינס הוסיף 15 נקודות, כולן במחצית הראשונה. מנגד, בראינט דאנסטון היה נהדר עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. קרונו סימון תרם 12 שכמעט הספיקו להארכה, רק כמעט. אנאדולו, שניצחה בשבוע שעבר ביד אליהו, די בטוחה במקום הרביעי. צסק"א תיאבק כנראה עד הסוף עם ריאל מדריד על המקום השני.

עוד בנושא:

אולימפיאקוס לא הופיעה לדרבי ונענשה בהפסד 20:0
מה מנע מדיוויד בלאט להתמנות למאמן נבחרת קנדה?

שחקן אנאדולו אפס, ואסילי מיציץ'. דני מרון
הפסד כואב. ואסילי מיציץ' ואנאדולו/דני מרון

פנרבחצ'ה - בודוצ'נוסט 67:76

במשך שלושה רבעים המונטנגרים החביבים הצליחו למתוח את הקבוצה הטובה ביורוליג השנה. אלא שקאליניץ', וסלי, סולקאס והחברים פתחו מבערים. עצרו את היריבה על 9 נקודות ברבע האחרון ושייטו לניצחון נוסף בדרך להבטחת המקום הראשון. ניקולה קאליניץ' הוביל את הקבוצה של אוברדוביץ' עם 14 נקודות, יאן וסלי הוסיף 13 ו-9 ריבאונדים, כשדיקסון וסלוקאס מוסיפים 11 כל אחד. ארל קלאק תרם 20 למונטנגרים, שנחלו הפסד שביעי ברציפות.

אולימפיאקוס - באיירן מינכן 69:89

הקבוצה מפיראוס עברה שבוע סוער מבחינתה כשלא התייצבה לדרבי נגד פנאתינייקוס בליגה היוונית וספגה הפסד טכני 20:0 בעקבות כך. הערב, ללא ספאנוליס הפצוע, בלאט ושחקניו השיגו ניצחון קריטי במאבק על ההצלבה, הוציאו סופית את באיירן מהמירוץ והרחיקו מאוד גם את מכבי תל אביב. המשחק הזה היה בשליטה של היוונים למן הפתיחה בזכות משחק נהדר של צמד הגבוהים שלהם - ניקולה מילוטינוב וזאק לידיי שרק בעונה שעברה שיחק בגלבוע/גליל הקטנה והפך להברקה גדולה של בלאט. לידיי היעיל סיים את המשחק הזה עם 23 נקודות ב-20 דקות בלבד. מילוטינוב, עוד שחקן בפס הייצור הבלתי נגמר של סרביה, הוסיף 20 לאולימפיאקוס, שעלתה למאזן של 13:14 לעומת 14:12 של מכבי תל אביב, שהפסד שלה לז'לגיריס יחסל את סיכוייה. קופונן קלע 15 לגרמנים שהחלו בהתרסקות שלהם מאז ההפסד הביתי למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס מול יוהאנס פויגטמן שחקן באסקוניה. GettyImages
עוד משחק נהדר שלו. ניקולה מילוטינוב/GettyImages

ברצלונה - גראן קנאריה 64:93

הדרבי הספרדי בפלאו בלאוגראנה נגמר בניצחון מוחץ למארחת ב-29 הפרש. ברצלונה כבר די הבטיחה את מקומה בפלייאוף והתקרבה צעד נוסף בזכות הניצחון על יריבתה מן הליגה הספרדית, במשחק בו צלפה 19 שלשות ב-68 אחוז (19 מ-27). הקבוצה מהאיים הקנאריים, הנמצאת בעונה נוראית מבחינתה הן בזירה האירופית והן בזירה המקומית (נמצאת במקום ה-14 בשתי הזירות), עוד שרדה במחצית הראשונה וירדה להפסקה בפיגור 3 בלבד, אבל המחצית השנייה הסתיימה בתוצאה 29:55 לבארסה, שחמישה משחקניה קלעו למעלה מ-10 נקודות (קווין פאנגוס בלט עם 19). אגב, במפגש הקודם בין הקבוצות הנערך במחזור השני, ניצחה גראן קנאריה את ברצלונה 86:87 והשיגה את ניצחונה הראשון אי פעם ביורוליג. הערב היא סיימה את המשחק עם נתון אומלל של 1 מ-3 מהעונשין ב-40 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully