וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס לא הופיעה לדרבי, ספאנוליס יחמיץ את יתר העונה הסדירה

כצפוי, קבוצתו של דיוויד בלאט לא התייצבה למשחק מול פאו, שקיבלה ניצחון טכני. הרכז סובל מנקע בקרסול, טימה: "בלאט לא ספר אותי"

אתר רשמי

'דרבי היריבות הנצחיות' בכדורסל בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס, שהיה אמור להיערך היום (ראשון) בשעה 17:00 שעון ישראל, בוטל. אולימפיאקוס, קבוצתו של דיוויד בלאט, החליטה בסופו של דבר שלא להתייצב למשחק באולם השלום והאחווה, כפי שכבר הודיעה לפני מספר ימים. הקבוצה מפיראוס לא מכרה כרטיסים למפגש המסקרן והודיעה מראש שאם ישובצו שופטים מקומיים, היא לא תגיע להתמודדות, וכך עשתה.

כזכור, במפגש הקודם בין הקבוצות במסגרת חצי גמר הגביע היווני, פוצץ המשחק בין הקבוצות כאשר פנאתינייקוס הובילה בפער דו ספרתי נגד קבוצתו של המאמן הישראלי, אשר החליטה באקט יוצא דופן לרדת מן המגרש בעקבות שיפוט לא הוגן, לטענתה. אולימפיאקוס דרשה מאיגוד הכדורסל היווני לשבץ למפגשים הבאים שופטים מחו"ל וכשלא נענתה, החליטה להקפיא את מכירת הכרטיסים למשחק הליגה ואיימה לא לעלות למגרש. בעקבות ביטול המשחק, ספגה אולימפיאקוס הפסד טכני של 20:0 וכנראה שהיא גם תספוג קנס כספי כבד או אפילו תושעה מהליגה בעקבות המהלך החריג.

בימים האחרונים עלו דיווחים שהקבוצה מפיראוס בודקת את האפשרות לשחק בעונה הבאה בליגה האדריאטית ולעזוב את הליגה המקומית ביוון, דבר הגרר תגובה מג'ורדי ברתומיאו, יו"ר היורוליג, שאמר: "קבוצות שלא ישחקו בליגות המקומיות לא יוכלו לשחק ביורוליג".

שחקני פנאתינייקוס, מצידם, היו מוכנים לשחק והגיעו יחד לאיגוד הכדורסל היווני

ואם זה לא מספיק, הרי שהאדומים מפיראוס התבשרו היום שהסמל הגדול שלהם ואסיליס ספאנוליס סיים את העונה הסדירה ביורוליג, וישוב לפרקט אם וכאשר קבוצתו תצליח להבטיח את מקומה בהצלבה בלעדיו. הרכז הוותיק נפצע בקרסול במהלך המשחק מול מילאנו ובדיקות נוספות גילו כי הוא סובל מנקע חמור. גם יאניס שטרלניקס פצוע, ועל כן הגארדים המובילים היחידים שנותרו לבלאט עם נייג'ל וויליאמס-גוס, ואנגליס מנצאריס ובריאנטה וובר.

בתום 26 מחזורים, ניצבת אולימפיאקוס במקום השמיני המוביל להצלבה עם מאזן 13:13 - ממש כמו פנאתינייקוס שבמקום התשיעי, כשמלמטה אורבות גם מכבי תל אביב ובאיירן מינכן. החדשות הטובות מבחינת בלאט: לוח המשחקים הנוח יחסית עד תום העונה, הכולל מפגשים עם באיירן, גראן קנאריה, ז'לגיריס ודרושאפקה.

הפורוורד הלטבי יאניס טימה שהושאל מאולימפיאקוס לחימקי מוסקבה אמר: "הכל קרה ממש ברגע האחרון. דיוויד בלאט לא ספר אותי לחמישייה או לרוטציה, ואני מעדיף לשחק מאשר להיות בספסל".

עוד באותו נושא

הנהלת אולימפיאקוס לא עדכנה את דיוויד בלאט בהחלטה לא להופיע לדרבי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully