וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת אולימפיאקוס לא עדכנה את דיוויד בלאט בהחלטה לא להופיע לדרבי

המאמן הישראלי התבשר על ידי עיתונאים שקבוצתו לא מתכוונת להתייצב למשחק מול פנאתינייקוס בראשון: "אצטרך לדבר על זה עם ההנהלה"

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. Action Images, אתר רשמי
עוד מהלך שלא בוצע בתיאום איתו. בלאט/אתר רשמי, Action Images

זה זמן מה שמרחפות ביוון שמועות על מערכת יחסים לא אידאלית בין דיוויד בלאט להנהלת אולימפיאקוס, ואמש (חמישי) הגיעה ההוכחה החיה: אחרי ההפסד 66:57 למילאנו, נשאל המאמן האמריקאי-ישראלי על ידי עיתונאים איטלקים מה דעתו על ההחלטה שלא להופיע לדרבי מול פנאתינייקוס - החלטה עליה הודיעה הקבוצה בהודעה רשמית שעות ספורות לפני המשחק. לתדהמתם של הנוכחים בחדר העיתונאים, בלאט השיב שכלל לא עודכן בכך.

"זו פעם ראשונה שאני שומע על זה", הפתיע בלאט. "אצטרך לדבר על זה עם ההנהלה, כי אף אחד לא עדכן אותי בכך". בלאט התפתל וניסה לצאת באלגנטיות מהסיטואציה המשונה, והוסיף ש"אם זו ההחלטה של המועדון, אני תומך בה. מה שקורה בכדורסל היווני הוא לא דבר רגיל. יש סיבה להחלטה הזאת, כי מדובר בשנים של חוסר אמון בין אולימפיאקוס לבין מקבלי ההחלטות ביוון".

עוד בנושא

אולימפיאקוס הודיעה: לא נתייצב לדרבי מול פנאתינייקוס
אמש: אולימפיאקוס הפסידה 66:57 למילאנו והסתבכה
האימפריה העתמאנית: סיכום ההפסד של מכבי תל אביב

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס עם ניקולה מילוטינוב. דני מרון
מצב לא קל. שחקני אולימפיאקוס/דני מרון

אמש הודיעה אולימפיאקוס באופן רשמי שבעקבות דחיית בקשתה לשבץ במשחקי הדרבי שופטים זרים, היא לא תופיע למשחק הליגה מול היריבה הנצחית, שמתוכנן להתקיים ביום ראשון הקרוב באתונה.

הדרישה הייחודית מגיעה על רקע הסערה שהתרחשה במשחק בין שני מועדוני העל בחצי גמר הגביע, אז, כזכור, נטשה אולימפיאקוס את האולם במחצית ולמעשה העניקה לפנאתינייקוס ניצחון טכני. גם בזמנו הטילו ביוון ספק במידת המעורבות של בלאט בהחלטה, בין היתר משום שהמאמן התבטא נגד מהלך זהה בשנת 2001, כשהפועל ירושלים ירדה מהמגרש במהלך המשחק נגד מכבי תל אביב במחאה על השיפוט.

ההפסד של אולימפיאקוס אמש היה השישי בשבעת משחקיה האחרונים ביורוליג, ומקומה בפלייאוף מוטל בספק. ואם לא די בכך, אמש ספגה הקבוצה מהלומה נוספת כשואסיליס ספאנוליס נפצע וחבריו נאלצו להסתדר בלעדיו ברוב שלבי המשחק.

"קשה מאוד לשחק בלי ספאנוליס ובלי יאניס שטרלניקס, שניים ממובילי הכדור המובילים שלנו", אמר בלאט באכזבה אמש.

עוד באותו נושא

אולימפיאקוס הודיעה: לא נתייצב לדרבי מול פנאתינייקוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully