וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו ניצחה 57:66 את אולימפיאקוס וסיבכה את מכבי תל אביב

מייק ג'יימס (27) הוביל את האיטלקים לניצחון גדול על היוונים שהתבססו במקום השמיני. ריאל מדריד פירקה את חימקי מוסקבה, באיירן מינכן הפסידה בקובנה

מייק ג'יימס שחקן מילאנו. AP
27 נקודות על הראש של בלאט. מייק ג'יימס/AP

המחזור ה-26 ביורוליג נפתח היום (חמישי) עם הצגה של ריאל מדריד שפירקה את חימקי מוסקבה. ז'לגיריס קובנה ניצחה את באיירן מינכן, שאיבדה סיכוי ריאלי להעפיל. במשחק המרכזי מילאנו השיגה ניצחון גדול על בלאט ואולימפיאקוס וסיבכה מאוד את היוונים.

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד עם פביאן קוזר, פקונדו קמפאסו. רויטרס
לוהטים. קמפאצו וריאל/רויטרס

חימקי מוסקבה - ריאל מדריד 100:75

הקבוצה של פאבלו לאסו המשיכה במומנטום הנהדר ואחרי ה-86:101 מול פנרבחצ'ה במחזור שעבר, לא התקשתה גם מול חימקי שקיבלה מאוחר מדי את אלכסיי שבד בחזרה וסיימה עניין מזמן. פביאן קוזר ורודי פרננדס צלפו ביחד תשע שלשות לאלופת אירופה, שקלעה ב-48 אחוז מחוץ לקשת. הצרפתי סיים עם 22, הספרדי עם 15. סרחיו יול הסתפק ב-8 לבלאנקוס, שהסתדרו היטב בלי מלך הסלים שלהם אנתוני רנדולף. אלכסיי שבד הוליך כרגיל את חימקי עם 21 נקודות, אבל גם רשם ארבעה איבודים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דרק וויליאמס שחקן באיירן מינכן. AP
יכול כבר להיפרד מהיורוליג. דרק וויליאמס/AP

ז'לגיריס קובנה - באיירן מינכן 79:85

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, הבאוורים היו חייבים לנצח את ז'לגיריס של שאראס כדי להישאר בתמונת הסיכויים להעפיל לפלייאוף. אלא שהתעוררות מאוחרת ברבע הרביעי לא הספיקה להם והסיכוי שלהם להשתחל לשמינייה הראשונה הוא אפסי. ברנדון דייויס חגג עם 16 נקודות לליטאים, שאיבדו מזמן סיכוי להעפיל אחרי שהגיעו עד הפיינל פור בעונה שעברה. מריוס גריגוניס תרם 18. ניהאד דג'דוביץ' קלע 17 לגרמנים, שחזרו מפיגור דו ספרתי עם 16:26 ברבע הרביעי אבל זה היה מאוחר מדי.

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
התבסס במקום השמיני, בדרך למפגש עם פנרבחצ'ה? בלאט/דני מרון

מילאנו - אולימפיאקוס 57:66

אחרי מחצית שלמה לוח התוצאות הורה על שוויון 23. הקצב ההגנתי שבלאט הכתיב עבד לו מצוין באיטליה, עד שהגיע הרבע השלישי שבו האיטלקים התפוצצו עם 16:26 ושייטו לניצחון שמסבך מאוד את בלאט וגם את מכבי תל אביב שהפסידה לפני כן לאנאדולו. מייק ג'יימס נתן משחק אדיר נוסף של 27 נקודות (4 מ-7 מהשלוש) והוסיף 6 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. ניקולה מילוטינוב קלע 11 ליוונים, אבל ואסיליס ספאנוליס נתקע על 2 ונכון לעכשיו בלאט ושחקניו התבססו במקום השמיני ש"מסדר" מפגש קשה מאוד מול פנרבח'צה בהצלבה. מנגד, מילאנו עשתה צעד משמעותי מאוד להבטחת הפלייאוף וסיבכה את מכבי תל אביב משום שליוונים נותר לוח משחקים קל מאוד עד לסיום העונה הסדירה.

משחק נוסף:

גראן קנאריה - דרושאפקה 64:84
בלטו בגראן קנאריה: מרכוס אריקסון 16 נקודות, ניקולה ראדיצ'ביץ' 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully