וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט היה מועמד מוביל לנבחרת קנדה, יצא מהמירוץ בשל סיבות רפואיות"

הקנדים מחפשים אחר מחליף לג'יי טריאנו, על פי "ספורטסנט" מאמן אולימפיאקוס היה על הכוונת עד לא מזמן. מסינה וקוקושקוב מועמדים

באדיבות: One

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל חולון והפועל ירושלים

נבחרת קנדה נחשבת לאחד הכוחות העולים בעולם הכדורסל בזכות דור חדש של כוכבים. אנדרו וויגינס, ג'מאל מורי, שיי גילג'ס-אלכסנדר ואר ג'יי בארט הם רק חלק מהשמות הבולטים בסגל, שינסה להגיע רחוק באליפות העולם הקרובה ואולי להשיג את הכרטיס לאולימפיאדה. הקנדים קיבלו בית קשה מאוד ויפגשו בקיץ את ליטא, אוסטרליה, סנגל וסין, כששתי הראשונות ימשיכו לשלב הבא.

בינתיים, ממשיכים החיפושים אחר מאמן ראשי חדש. ג'יי טריאנו, שמשמש בתפקיד מאז 2012, יפנה את מקומו למאמן חדש ועל פי דיווחים בקנדה, דיוויד בלאט היה חזק על הכוונת של רואן בארט, הג'נרל מנג'ר החדש של הנבחרת, אביו של כוכב מכללת דיוק אר ג'יי ואקס מכבי ראשון לציון.

"בלאט היה המועמד המוביל, אבל יצא מהמירוץ בשל סיבות רפואיות", נכתב באתר "ספורטסנט". שמות נוספים שעדיין נמצאים במירוץ הם אלה של אטורה מסינה ואיגור קוקושקוב, מאמן פיניקס שהוליך את סלובניה לזכייה היסטורית ביורובאסקט. סבב הראיונות צפוי להינעל במהלך החודש הקרוב, והחלטה סופית על זהות המאמן החדש תתקבל באפריל.

בארט, שנכנס לתפקיד בתחילת מרץ, סיפר שיהיה מעוניין קודם כל לבחון את מצב המאמנים הקנדים: "חשוב שנחפש מישהו משלנו בתור התחלה. אף אחד לא יכיר את השחקנים שלנו טוב יותר מהמאמנים שלנו". במהלך המוקדמות, אימנו את הקנדים שלושה מאמנים שונים, כולם מקומיים: ג'יי טריאנו, רוי ראנה וגורד הרברט.

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
האמנם? בלאט/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully