וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "תמיד יש עלינו לחץ, צריכים לדעת להתמודד עם זה"

19.3.2019 / 17:30

מכבי תל אביב תארח מחר (ד', 21:05) את ז'לגיריס קובנה בתקווה להשאיר ניצחון שישאיר אותה בחיים, המאמן: "אם נחשוב מעבר למשחק הקרוב, נפספס את המטרה"

פלייר כנס תקשורת/צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב תארח מחר (רביעי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר לאפס אנדולו, שקבע כי הם לא תלויים בעצמם בעלייה לפלייאוף, וכעת מלבד שמירה על מאזן מושלם, תצטרך הקבוצה הפסדים של היריבות שלה כדי להעפיל לשלב הבא.

על אף ההפסד בשבוע שעבר, במכבי עדיין מאמינים כי ניתן לעלות, ורוצים לצלוח את השבוע החשוב הנוכחי, שיכלול מלבד המשחק נגד הליטאים גם משחק חוץ נגד חימקי מוסקבה, בצורה הטובה ביותר. טאריק בלאק, שקיבל מנוחה במשחק הליגה נגד עירוני נהריה, יחזור לסגל.

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
משחק שהוא חייב לנצח. יאניס ספרופולוס/דני מרון

יאניס ספרופלוס, מאמן מכבי תל אביב אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא חושבים מעבר לז'לגיריס. אם נתחיל להסתכל מעבר למה שיש לנו עכשיו, נפספס את המטרה שלנו. אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק שלנו ולא על היריבות. אנחנו מכבי, תמיד יש עלינו לחץ. אנחנו צריכים לתפקד תחת לחץ".

"אנחנו לא קבוצה נהדרת, אבל אנחנו יכולים לשחק משחקים נהדרים. יש קבוצות ברמה גבוהה מאוד ואנחנו צריכים להיות מאוד קשוחים כדי להתמודד איתן". על ז'לגיריס: "הם עשו כמה שינויים. יש להם סגל טוב ונצטרך להיות מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
חוזר לביקור בהיכל. שאראס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה, שניצחה את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון 73:80 בליטא, מגיעה למשחק ללא כל סיכוי לעלות לפלייאוף. הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס הפסידה את ששת משחקי החוץ האחרונים שלה, כשלאחרונה היא יוצאת מתקופה רעה מאוד במפעל האירופי בו ניצחה פעם אחת בלבד בשמונה משחקים.את הקבוצה מובילים העונה שחקן הפנים האמריקאי ברנדון דיוויס עם 14.2 נקודות ו-5.2 ריבאונדים והגארד נייט וולטרס עם 11.7 נקודות ו-4.4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully