וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: נפתחה חקירה נגד התנועה המגונה של רונאלדו

בניגוד לדייגו סימאונה שספג רק קנס, כוכב יובנטוס עלול לספוג עונש השעיה בעקבות "המחווה הלא הולמת" במהלך הניצחון מול אתלטיקו מדריד

עריכת וידאו: מתן חדד

הפלייר: התגובות אחרי הניצחון של יובנטוס

אופ"א הודיעה היום (שני) שהיא פתחה בחקירה נגד כריסטיאנו רונאלדו על ההתנהגות ה"בלתי הולמת" שלו מול אתלטיקו מדריד. כזכור, כוכב יובנטוס כבש שלושער נהדר שהוליך את קבוצתו לניצחון 0:3 וקאמבק מול אתלטיקו בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, אחרי הפסד 2:0 במדריד במשחק הראשון. רונאלדו אחז במבושיו במהלך החגיגה המופגנת, ב"מחווה לא הולמת". ההחלטה תתקבל ב-21 במרץ.

התנועה של רונאלדו הייתה תגובה לתנועה דומה שעשה מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה במשחק הראשון, שאחרי השער השני של קבוצתו אחז במבושיו באקט של "שמחה". סימאונה ספג רק קנס על התנועה ולא קיבל עונש השעיה, אבל אם רונאלדו יואשם בתנועה מגורה לעבר קהל יריב - הוא עלול לספוג עונש השעיה ממשחק אחד ולהחמיץ את המשחק הראשון מול אייאקס.

לרונאלדו יש חשבון ארוך עם אוהדי אתלטיקו מדריד, ובמשחק הראשון הוא סימן לקהל עם היד חמש אצבעות, כתזכורת לחמש הזכיות שלו בליגת האלופות לעומת האפס של הקולצ'ונרוס. האוהדים המקומיים שרו לעברו "שלם את המסים" במשחק הראשון, וגם אחרי המשחק רונאלדו חזר על התנועה גם באזור העיתונאים ואף הסביר את עצמו: "לי יש חמש זכיות בליגת האלופות, לאתלטיקו אפס", כך שיש בסיס לחשד שמדובר בתנועה לעבר הקהל האורח. במקביל, יש לציין כי בסביבתו של רונאלדו אמרו לא פעם בשנים האחרונות שהוא מרגיש "נרדף" על ידי אופ"א.

עוד בנושא
ליברפול התקשתה אך חזרה לפסגה, קלופ: "טבעי שלחוצים, אנחנו שואפים לשלמות"
איטליה: אינטר ניצחה בדרבי סוער, יובנטוס הפסידה לראשונה, פגיעת ראש לאוספינה
מסוט אוזיל שוב הצטלם עם רג'פ טייפ ארדואן: "חשף את פרצופו האמיתי"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
אופ"א שוב "תתנכל" לו? רונאלדו/רויטרס
פלייר דייגו סימאונה. צילום מסך
סימאונה קיבל רק קנס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully