וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "השחקנים שלי לחוצים וזה טבעי, אנחנו שואפים לשלמות"

לאחר הניצחון על פולהאם, מאמנה של ליברפול התייחס לביקורת שספגה קבוצתו בעקבות היכולת הלא משכנעת בליגה ואמר: "אנחנו אחרי סדרת משחקים קשה ועמדנו בה, צריך להעריך אותנו על כך"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על מנצ'סטר סיטי

ליברפול ניצחה היום (ראשון) 1:2 את פולהאם במסגרת המחזור ה-31 וחזרה לראשות טבלת הפרמיירליג לפני פגרת הנבחרות שבפתח. שערים של סאדיו מאנה וג'יימס מילנר, שכבש את הפנדל המכריע אחרי טעות קשה של השוער סרחיו ריקו, העניקו את הניצחון למייטי רדס וכיפרו על שגיאה קשה בהגנה שסידרה שוויון זמני לריאן באבל.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
"אני לא הכי מנוסה". יורגן קלופ המאושר/רויטרס

בסיום המשחק, התייחס המאמן יורגן קלופ לניצחונה של ליברפול: "התחלנו ממש טוב, אבל בהמשך איבדנו את הקצב וזה פגע בנו. אני לא המאמן הכי מנוסה (בחיוך), יש לי מספר בעיות אחרי משחקים בליגת האלופות. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית השנייה אחרי השער של מאנה במחצית הראשונה, אבל התאפסנו רק אחרי שער השוויון". על החילוף המנצח שביצע כשהכניס את ג'יימס מילנר במקומו של אדם ללאנה אמר: "זה היה חילוף טוב. אני קורא לזה חילוף עם השפעה".

המאמן הגרמני מוביל את ליברפול לעונה נהדרת עד כה, כאשר קבוצתו עלתה לרבע גמר ליגת האלופות כשחלפה על פני באיירן מינכן עם ניצחון מרשים 1:3 באליאנץ ארנה, וכעת שבה למקום הראשון בטבלה. האדומים ניצלו את משחקה החסר של מנצ'סטר סיטי שלא שיחקה במחזור הנוכחי בעקבות משחקה נגד סוונסי בגביע האנגלי. "אני בטוח שהשחקנים שלי לחוצים", הוסיף קלופ. "אנחנו נתונים ללחץ וזה טבעי, אנו שואפים לשלמות וזה לא קל. אנחנו אחרי סדרת משחקים קשה שבה ניצחנו את ברנלי ופולהאם בליגה ובאיירן בצ'מפיונס וצריך להעריך אותנו על כך. אנחנו בתהליך התקדמות כל הזמן".

וירג'יל ואן דייק בלמה המצטיין של הקבוצה התייחס גם כן לניצחון של קבוצתו: "אנחנו נמצאים בעמדה מצוינת ורוצים ללכת כל הדרך עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully