וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה בדרבי סוער, יובנטוס הפסידה לראשונה, פגיעת ראש לאוספינה

הנראזורי עלו למקום השלישי עם 2:3 על מילאן, האלופה התקשתה ללא רונאלדו והפסידה 2:0 לגנואה, השוער הקולומביאני איבד הכרה ב-2:4 של נאפולי על אודינזה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על מנצ'סטר סיטי

הדרבי דלה מדונינה ה-170 הוציא הערב (ראשון) את הסרייה A לפגרת הנבחרות, כאשר אינטר ניצחה 2:3 את מילאן במשחק סוער ועלתה על חשבונה למקום השלישי. הדרבי קיבל מתאבן רציני כשאת משחקי היום פתח הניצחון המפתיע של גנואה 0:2 על יובנטוס - הפסד הליגה הראשון העונה של הגברת הזקנה. נאפולי, האיטלקית הנוספת שנמצאת ברבע גמר אירופי, ניצחה 2:4 את אודינזה. לאציו הביסה 1:4 את פארמה, אטאלנטה לא הצליחה לנצח את קייבו.

שחקן יובנטוס מריו מנדז'וקיץ' מאוכזב. GettyImages
מריו מנדז'וקיץ' ויובנטוס לא מאמינים/GettyImages

גנואה - יובנטוס 0:2

הפתעה גדולה בלואיג'י פראריס והפסד ליגה ראשון ליובנטוס העונה - ההפסד הראשון שלה בסרייה A אחרי כמעט 11 חודשים.

הגיבור: סטפנו סטורארו, ששיחק ביובנטוס ובקיץ האחרון חזר הביתה באופן סופי.

הגיבור הטראגי: מתיאה פרין, שגדל בגנואה והיום קיבל הזדמנות בהרכב האלופה וספג מבעיטה שהוא היה חייב לעצור.

סטורארו כבש בדקה ה-73 בבעיטה מחוץ לרחבה, כשפרין יורד בעיתוי טוב ובכל זאת לא מצליח להדוף. עוד לפני כן שער של פאולו דיבאלה נפסל אחרי שב-VAR הוכח שהוא היה בעמדת נבדל ובדקה ה-81 גוראן פאנדב שבישל את הראשון, כבש את השני. גנואה עם ארבע נקודות העונה נגד יובנטוס ועם ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים. כריסטיאנו רונאלדו - אם מישהו תהה - נח ולא נכלל בסגל.

שחקני גנואה חוגגים. GettyImages
חגיגה ענקית בלואיג'י פראריס/GettyImages

נאפולי - אודינזה 2:4

ההפסד בזלצבורג לא מנע מקרלו אנצ'לוטי ושחקניו לעלות לרבע גמר הליגה האירופית, שם מחכה להם מפגש כפול עם ארסנל. עד אז, נאפולי עשתה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השני בליגה, וניצחה בפעם החמישית ברציפות את אודינזה. זה קרה על אף פציעה מפחידה מאוד שספג השוער דויד אוספינה, שנפגע בראשו, המשיך לשחק ואז קרס לכר הדשא בדקה ה-44 וירד על אלונקה. על פי דיווחים, אוספינה איבד את הכרתו, לפני שנלקח לבית החולים. דריס מרטנס בישל לאמין יונס (17) וחוסה קאיחון (26), קווין לזניה (30) וסקו פופאנה (36) השוו, אולם ארקדיוש מיליק (57) ומרטנס (70) הכריעו.

שוער נאפולי דויד אוספינה. רויטרס
רגע מלחיץ. אוספינה יורד מכר הדשא על אלונקה/רויטרס
שחקני נאפולי חוגגים עם דריס מרטנס. רויטרס
גם זו דרך לחגוג. מרטנס וחבר/רויטרס

מילאן - אינטר 3:2

הרוסונרי קיוו להשיג ניצחון ליגה שישי רצוף, לראשונה מאז 2006, אבל במקום זאת רשמו דרבי שישי ללא ניצחון בליגה ואיבדו את המקום השלישי לטובת היריבה המושבעת. למרות חסרונם של מאורו איקרדי וראג'ה נאינגולן, אינטר עלתה ליתרון מהיר עם שער מקרוב של האורוגוואי מתיאס וסינו בדקה השלישית. הבלם ההולנדי סטפן דה פריי נגח את השני לרשת של ג'אנלואיג'י דונארומה בדקה ה-51, אבל טיימואה בקאיוקו נתן תקווה למארחת עם שער הבכורה שלו, בנגיחה אדירה אחרי כדור חופשי של הקאן צ'לחנוילו בדקה ה-57. חלום הקאמבק התרחק בעקבות עבירה מטופשת של סמו קסטייחו ברחבה, ולאוטרו מרטינס כבש בפנדל את השלישי של אינטר בדקה ה-67. מתאו מוסאקיו צימק מקרוב עם שערו הראשון בסרייה A בדקה ה-71, אבל השוויון לא הגיע. קשישטוף פיונטק שבת הפעם מהבקעה ורשם הפסד ראשון מאז המעבר למילאן, שלפחות קיבלה סיוע VAR שביטל אדום לאנדראה קונטי בדקה ה-88. לוצ'יאנו ספאלטי עם דרבי רביעי ללא הפסד כמאמן אינטר, ותוצאה זהה לדרבי הראשון שלו מאוקטובר 2017.

מתיאס וסינו שחקן אינטר חוגג (משמאל) עם מתאו פוליטאנו. רויטרס
הדרבי שוב של אינטר. מתיאס וסינו חוגג עם מתאו פוליטאנו/רויטרס

לאציו - פארמה 1:4

למרות חסרונו של צ'ירו אימובילה, המארחת פירקה עם רביעייה כבר במחצית הראשונה. לואיס אלברטו הספרדי, שכבש את שער הליגה היחיד שלו העונה במחזור השלישי, היה מעורב בשלושה שערים (כמו הכמות שלו בכל העונה עד כה) עם צמד ובישול, והקדיש את השערים לשוער השלישי גידו גריירי ששכל את אביו. אדם מארושיץ' פתח את החגיגה בדקה ה-22 עם שערו הראשון העונה, לואיס אלברטו דייק מהנקודה הלבנה בחלוף ארבע דקות וירה מ-18 מטרים את השני בדקה ה-38, לפני שבישל לסנאד לוליץ' בתרגיל קרן בדקה ה-44. המחליף מתיאה ספרוקאטי צימק בדקה ה-77 עם שער בכורה בסרייה A, אחרי טעות גדולה של פטריק.

שחקני לאציו חוגגים שער, לואיס אלברטו (משמאל). GettyImages
הקדישו את השער לשוער השלישי. לואיס אלברטו ושחקני לאציו/GettyImages

משחקים נוספים

אטאלנטה - קייבו 1:1
לאטאלנטה: יוסיפ איליצ'יץ' (55). לקייבו: ריקרדו מג'וריני (32)

אמפולי - פרוזינונה 1:2
לאמפולי: פרנצ'סקו קאפוטו (20 בפנדל), מרקו פיאץ' (38). לפרוזינונה: לוקה ולזאניה (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully