וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנטואן גריזמן שוקל את עתידו באתלטיקו מדריד, ברצלונה תסתער?

על פי "לאקיפ", הכוכב הצרפתי מאוכזב מחוסר ההצלחה. האלופה עשויה לנצל זאת ולהפעיל את סעיף השחרור שלו. קוטיניו יימכר בקיץ?

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מנצ'סטר סיטי

בקיץ האחרון כבר היתה ברצלונה משוכנעת שתצליח לרכוש את אנטואן גריזמן, אולם בסופו של דבר כוכב אתלטיקו מדריד האריך את חוזהו עד 2023. ובכן, מה שלא קרה בקיץ 2018 עשוי לצאת לפועל בקיץ 2019: ב"לאקיפ" מדווחים שהאלופה הספרדית חידשה את העניין בחלוץ נבחרת צרפת ועשויה להפעיל את סעיף השחרור שלו העומד על 120 מיליון יורו (ב-2020 יצמח ל-200 מיליון יורו).

על פי אותו דיווח גריזמן מתוסכל מחוסר ההצלחה של הקולצ'ונרוס, שהודחו בשמינית גמר ליגת האלופות וככל הנראה גם יצאו ממירוץ האליפות לאחר ההפסד 2:0 לבילבאו אמש (שבת). "גריזמן שוב מתלבט", נכתב ב"לאקיפ", "ברצלונה מודעת למצב הרוח שלו. ידוע שהוא ישמח לשתף פעולה עם הסגל הזה, בעונה שעברה מסי וסוארס הביעו רצון בצירופו".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את סלטה ויגו במשחק החזרה של זינדין זידאן
אנגליה: מנצ'סטר סיטי נחלצה ממבוכה ועלתה לחצי גמר הגביע האנגלי
גרמניה: שער של מרקו רויס סידר לדורטמונד ניצחון דרמטי על הרטה
איטליה: ספאל השלימה דאבל עונתי על רומא עם 1:2 גדול

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
שוב על הכוונת. גריזמן/רויטרס

מי שעשוי לעזוב, עם או בלי קשר, הוא פיליפה קוטיניו. "בקאמפ נואו מקווים לאושש ולקבל את הגירסה הטובה ביותר שלו, או שימכרו אותו בקיץ", נכתב ב"מארקה". הברזילאי נרכש ב-120 מיליון יורו מליברפול (סכום שעשוי לצמוח ל-160 מיליון יורו) אך התקשה לעמוד בציפיות הגבוהות וסיפק העונה ארבעה שערי ליגה בלבד ושני שערים בליגת האלופות. "נראה שלא נוח לו", נכתב ב"מארקה". "הוא לא מציג את האיכויות שלו: ראיית המשחק, המהירות, דיוק במסירות, יצירתיות והבקעת שערים. הוא בעצמו יודע זאת".

הפציעה של עוסמאן דמבלה, שיחמיץ את שלושת המשחקים הקרובים לכל הפחות, עשויה לסייע לקוטיניו לשוב ולהרשים את הצוות המקצועי. "ואלוורדה מאמין בו ולא מפסיק לתת לו הזדמנויות, אבל בקאמפ נואו לא כל כך סבלניים. בינתיים, ולאוורדה ימשיך להמר עליו גם בחודש הקרוב".

מוליכת הטבלה תתארח הערב (21:45, ערוץ 50) אצל ריאל בטיס, כשמי שישוב לסגל לראשונה זה חודש הוא קווין פרינס בואטנג, אחרי שישה משחקים בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully