וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שער של מרקו רויס סידר לדורטמונד ניצחון דרמטי על הרטה

הקפטן כבש עמוק בתוך תוספת הזמן, קבע 2:3 לקבוצתו והחזיר אותה למקום הראשון בטבלה. שאלקה המשיכה לשקוע והפסידה 1:0 ללייפציג

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של ליברפול מול באיירן מינכן

המחזור ה-26 בבונדסליגה יצא לדרך כבר אמש (שישי) עם 1:1 בין בורוסיה מנשנגלדבאך לפרייבורג. הערב (שבת) בורוסיה דורטמונד שבה בדרמטיות לפסגה אחרי שניצחה 2:3 בחוץ את הרטה ברלין. שאלקה האומללה ספגה 1:0 בביתה מר.ב. לייפציג והיא במצב רע מאוד בתחתית.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. GettyImages
הם עדיין מאמינים. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 3:2

הצהובים-שחורים נראים רע כבר תקופה ארוכה מאוד וגם במחזור שעבר היו רחוקים מלהרשים, אבל לפחות השיגו 1:3 ביתי מול שטוטגרט, שהשאיר אותם במספר נקודות זהה לזה של באיירן מינכן, שעברה אותם בטבלה בזכות יחס שערים עדיף. היום הם נאלצו להסתדר לראשונה העונה בליגה ללא אקסל ויטסל, שסובל ממתיחה בשריר. זה לא התחיל טוב עבורם בכלל: סלומון קאלו הוותיק העלה את הרטה ליתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית, אבל חברו של ויטסל לקישור, תומאס דיליניי הדני, דאג להרגיע ולאזן בדקה ה-14. בדקה ה-35 קאלו השלים צמד עם פנדל מדויק, והוריד את הרטה להפסקה ב-1:2.

כבר בתחילת המחצית השנייה דורטמונד חזרה אחרי שג'יידון סאנצ'ו מצא את הבלם הצרפתי דן-אקסל זגדו שנגח פנימה, 2:2 בדקה ה-47. המשחק הפך לאגרסיבי לקראת הסיום, ובלם הרטה ג'ורדן טורונריגה הורחק בצהוב שני בדקה ה-85. בדקה ה-92 הקפטן מרקו רויס קיבל את הכדור מסאנצ'ו, והשלים את המהפך בצורה הכי דרמטית שיש, 2:3 לדורטמונד. ודאד איבסביץ' עוד הורחק אחרי שזרק כדור על ראשו של שוער דורטמונד, רומן בורקי, אבל זה לא הפריע לחגיגות של האורחים. דורטמונד חזרה לפסגה כשבמאזנה 60 נקודות, שלוש יותר מלבאיירן השנייה לה יש משחק חסר.

דיטר הקינג מאמן בורוסיה מנשנגלדבאך עם תורגן הזאר. GettyImages
הקינג, הזאר וגלדבאך רק עם 1:1/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - פרייבורג 1:1

אחרי שלושה הפסדים ביתיים ברציפות הסייחים אמנם לא הפסידו, אבל גם תיקו ביתי לא ממש משרת את המטרה שלהם - סיום העונה בין ארבע הראשונות כדי לזכות במקום לליגת האלופות בעונה הבאה. וינצ'נזו גריפו העלה את האורחת ליתרון מפתיע בדקה העשירית, אלסאן פלאה איזן כעבור שש דקות עם שער שאושר רק באמצעות ה-VAR אחרי שבתחילה נפסל בשל טענה לנבדל. גלדבאך שיפרה את מאזנה ל-47 נקודות, ארבע בלבד מעל איינטרכט פרנקפורט החמישית, לה גם יש משחק חסר, וחמש יותר מבאייר לברקוזן שבמקום השישי. המאבק על ליגת האלופות מתחמם.

שחקן ר.ב. לייפציג טימו ורנר. רויטרס
הכריע. ורנר/רויטרס

שאלקה - ר.ב. לייפציג 1:0

גם פיטוריו של דומניקו טדסקו לא סייעו לשאלקה, שממשיכה להתרסק אחרי השביעייה העגומה שספגה ממנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, וכעת היא מרוחקת שלוש נקודות בלבד משטוטגרט שנמצאת במקום המוביל למבחני ההישרדות. האורחת, מנגד, ממשיכה לשמור על המקום השלישי, ועשתה זאת בזכות טימו ורנר, שהיה במקום הנכון בזמן הנכון (14) וניצל את חוסר יכולתה של הגנת המארחת להרחיק כדור אחר כדור מאיזור הסכנה.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - האנובר 1:3
לאוגסבורג: סרג'יו קורדובה (65), ג'ונתן שמיד (78), אנדרה האן (86), להאנובר: הנדריק וויידאנדט (8)

שטוטגרט - הופנהיים 1:1
לשטוטגרט: סטיבן זובר (66), להופנהיים: אנדריי קראמריץ' (42)

וולפסבורג - פורטונה דיסלדורף 2:5
לוולפסבורג: אדמיר מחמדי (34), וואוט ווגהורסט (54, 59, 88), רובין קנוכה (57), לדיסלדורף: קאן אייהאן (30), בניטו רמאן (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully