וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וולבס הדיחה את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לחצי גמר הגביע

הזאבים המרשימים ניצחו 1:2 בביתם והשאירו את סולשיאר עם הליגה וליגת האלופות. אגוארו הוביל מהפך מ-2:0 ל-2:3 של סיטי על סוונסי, וגם ווטפורד עלתה לחצי הגמר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פפ גווארדיולה אחרי העלייה של מנצ'סטר סיטי לרבע גמר ליגת האלופות

רבע גמר הגביע האנגלי נפתח היום (שבת) עם ניצחונה של ווטפורד 1:2 על קריסטל פאלאס. לאחר מכן קיבלנו דרמה אדירה במהלכה מנצ'סטר סיטי פיגרה 2:0 אצל סוונסי, אבל חזרה הודות ליכולת אדירה של סרחיו אגוארו, ניצחה 2:3 ועלתה לחצי הגמר.

יום המשחקים הסתיים עם תוצאה די מפתיעה עבור מי שלא עוקב מקרוב אחרי הכדורגל האנגלי. וולבס, שעשתה המון צרות לשש המוליכות בפרמיירליג העונה, עשתה זאת פעם נוספת וניצחה בביתה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד, שתתרכז כעת בליגה ובליגת האלופות.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו חוגג. רויטרס
יש על מי לסמוך. סרחיו אגוארו/רויטרס

סוונסי - מנצ'סטר סיטי 3:2

הקבוצה של פפ גווארדיולה, שהגיעה בכושר אדיר ועם רצף של עשרה ניצחונות בכל המסגרות, נראתה רע והצליחה להיחלץ מהפסד סנסציוני לקבוצה מהצ'מפיונשיפ. בדקה ה-20 פביאן דלף הכשיל ברחבה את קונור רוברטס וסוונסי קיבלה פנדל. הבלם מאט גריימס ניגש לבעוט והעלה את המארחים ל-0:1 מפתיע. כעבור תשע דקות ברסאנט צלינה הקוסוברי, שהפך לבדיחה ויראלית מוקדם יותר השבוע אחרי שהחמיץ פנדל בצורה מגוחכת נגד ווסט ברומיץ', הכפיל דווקא נגד הקבוצה בה גדל, 0:2 מדהים לסוונסי וזאת הייתה תוצאת ההפסקה.

גווארדיולה ההמום הכניס במחצית השנייה את הכוכב הגדול סרחיו אגוארו, והארגנטינאי החליט שהוא יסדר את הכל. בדקה ה-69 הוא בישל לברנרדו סילבה את השער המצמק, ובדקה ה-78 כבש בעצמו בפנדל כדי להשוות ל-2:2, למרות שבעט רע (החלוץ החליק, הכדור פגע בקורה ולמזלו הרב נכנס פנימה). 'קון' לא הפסיק שם. הוא החליט להחזיר את הקבוצה שלו הביתה עם הכרטיס לחצי הגמר, ובדקה ה-89 קיבל כדור מברנרדו סילבה ונגח פנימה את המהפך. 2:3 לסיטי, שהתקשתה, אבל עלתה לחצי גמר הגביע, והיא עדיין יכולה לחלום על כל התארים האפשריים.

שחקני מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו, ברנרדו סילבה חוגגים. רויטרס
האחראים למהפך. סרחיו אגוארו וברנרדו סילבה בטירוף/רויטרס

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:2

הקבוצה של אולה גונשאר סולשיאר הגיעה כפייבוריטית גדולה, אבל גם היא לקחה בחשבון את המאזן הנהדר של הזאבים נגד שש המוליכות ולצערה, הפכה לחלק מהסטטיסטיקה. הקבוצה של נונו אספריטו נמצאת במקום השביעי בפרמיירליג בזכות, והיא השיגה תוצאות נהדרות העונה נגד כל הקבוצות שנמצאות לפניה. כעת, היא השלימה עוד סנסציה גדולה שתחזק את העונה החלומית שלה והיא הבטיחה את מקומה בחצי הגמר בוומבלי, לראשונה מזה 21 שנה. עבור יונייטד מדובר בהפסד שני ברציפות אחרי ההפסד 2:0 לארסנל במחזור האחרון בפרמיירליג, והיא תקווה לא להיקלע כעת לרצף של תוצאות רעות.

במשחק עצמו וולבס הראתה שוב מדוע היא עשתה צרות לשישייה הראשונה העונה ומדוע היא נמצאת במקום השישי בטבלה. המשחק היה מאופס עד לדקה ה-70, אבל אז מבצע נהדר של ז'ואו מוטיניו הסתיים אצל ראול חימנס. המקסיקני הלוהט הסתובב על המקום ושלח בעיטה חדה לרשת של סרחיו רומרו, 0:1 למארחים. כעבור שש דקות בלבד שיתוף פעולה פורטוגלי בין רובן נבס לדיוגו ז'וטה הסתיים אצל האחרון, שקבע 0:2. מרכוס רשפורד עוד הספיק לצמק בתוספת הזמן, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, 1:2 בסיום. וולבס בחצי הגמר, יונייטד המאוכזבת תתרכז בניסיון לסיים את העונה ברביעייה הראשונה וכמובן, בליגת האלופות.

דיוגו ז'וטה שחקן וולבס חוגג שער. רויטרס
עונה חלומית לוולבס. דיוגו ז'וטה/רויטרס

ווטפורד - קריסטל פאלאס 1:2

שלוש שנים אחרי ההפסד בחצי הגמר, הצרעות השיגו נקמה בקריסטל פאלאס, שלב אחד קודם לכן, ושבו למעמד ארבע האחרונות בגביע האנגלי. אטיין קאפו העלה את ווטפורד ליתרון בדקה ה-27 אחרי קרן שיצרה בלגן בהגנת האורחים, אבל פאלאס לא ויתרה ולמרות חסרונו של ווילפרד זאהה, השיגה את השוויון מרגלי מישי בטשואיי בדקה ה-62. רוי הודג'סון, שמעולם לא עבר את שלב רבע הגמר, קיווה לעשות את זה לראשונה בגיל 71, אלא שלמחליף אנדרה גריי היו תוכניות אחרות ובדקה ה-79, שתי דקות לאחר כניסתו, המשיך פנימה מסירה של רוברטו פריירה ושלח את קבוצתו לחצי גמר שביעי בתולדותיה. רק פעם אחת בעבר הגיעה ווטפורד לגמר, האם תעשה זאת בשנית העונה?

עוד באותו נושא

אנדרה גריי: "אני תמיד הסתובבתי עם סכין, זה היה הדבר הנכון לעשות"

לכתבה המלאה
אנדרה גריי שחקן ווטפורד חוגג. רויטרס
השיג עבור ווטפורד את הנקמה על 2016. אנדרה גריי/רויטרס

המחזור ה-31 בפרמיירליג

בורנמות' - ניוקאסל 2:2
לבורנמות': ג'ושועה קינג (48, 81), לניוקאסל: סלומון רונדון (45), מאט ריצ'י (90)

ברנלי - לסטר 2:1
לברנלי: דווייט מקניל (38), ללסטר: ג'יימס מדיסון (33), ווס מורגן (90)

ווסטהאם - האדרספילד 3:4
לווסטהאם: מארק נובל (15), אנג'לו אוגבונה (75), חאבייר הרננדס (84, 90), להאדרספילד: ז'וניניו באקונה (17), קרלן אהרן-גרנט (30, 65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully