וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ספאל השלימה דאבל עונתי על רומא עם 1:2 גדול

הפסד בכורה לראניירי, קבוצת התחתית חגגה ניצחון בית ראשון מאז המחזור הרביעי. פארס (22) ופטאניה (60) כבשו, פרוטי איזן זמנית (54). 3:5 לסמפדוריה על ססואולו

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-28 בסרייה A האיטלקית נפתח בשישי עם 1:2 ביתי של קליארי על פיורנטינה, ונמשך עם חגיגת שערים בסיומה ניצחה סמפדוריה 3:5 בחוץ את ססואולו. רומא של קלאודיו ראניירי אכזבה והפסידה 2:1 לספאל הקטנטנה. בולוניה חתמה את משחקי הערב עם 2:3 על טורינו.

ספאל - רומא (שבת, 19:00, ONE2)

אחרי שפתח את הקדנציה השנייה שלו כמאמן רומא עם ניצחון, קלאודיו ראניירי יבקש להשיג שלוש נקודות נוספות שיחזירו את הג'אלורוסי למאבק אמיתי על המקום הרביעי. אדין דז'קו, פדריקו פאסיו ואלכסנדר קולארוב חוזרים מהרחקות והמאמן הוותיק עשוי לשלב אותו בהרכב ביחד עם פטריק שיק. ספאל השיגה ניצחון בודד ב-18 משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל נותרה מעל הקו האדום בזכות פתיחת עונה פנטסטית. אחד מהניצחונות שלה העונה היה 0:2 על רומא בחוץ, אבל האם היא מסוגלת לשחזר אותו?

שחקני ספאל חוגגים. GettyImages
מגיע להם לחגוג. שחקני ספאל בטירוף/GettyImages

קליארי - פיורנטינה 1:2

הוויולה עם הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ונותרה עם ניצחון אחד בלבד בשמונת המשחקים האחרונים. קליארי, מנגד, השיגה שלוש נקודות יקרות, שהרחיקו אותה תשע נקודות מבולוניה שבמקום ה-18 ומתחת לקו האדום. ז'ואאו פדרו (52) ולוקה צ'פיטלי (66) כבשו לזכות המארחת, פדריקו קייזה רק צימק בדקה ה-88.

גרגואר דפרל שחקן סמפדוריה חוגג. GettyImages
סלחו לו בסמפדוריה. גרגואר דפרל/GettyImages

ססואולו - סמפדוריה 5:3

חגיגת שערים באצטדיון מאפיי, אותה פתח דווקא גרגואר דפרל. החלוץ הצרפתי הסתבך בתחילת השבוע כאשר התנגש עם רכבו לאחר מרדף משטרתי בעקבות בדיקה שגילתה כי נהג בשכרות. סמפדוריה שקלה לזרוק אותו, אבל בסופו של דבר הוא פתח בהרכב וכבש מול האקסית בדקה ה-15. המבשל פאביו קוואליארלה מצא את הרשת בעצמו בדקה ה-36 וחגג את הזימון המחודש לסגל נבחרת איטליה עם שערו ה-21 העונה, בטיל מ-20 מטרים. ז'רמי בוגה צימק (38), אבל דפרל מיד בישל לקרול לינטי (39) וגם הבלגי דניס פראט הצטרף לחגיגה של סמפ (46). אלפרד דאנקן צימק עבור ססואולו בבעיטה מרחוק (63) אבל המחליף מנולו גביאדיני כבש את החמישי של האורחת (72) וחומה בבקאר רק הקטין בתוספת הזמן.

משחק נוסף:

טורינו - בולוניה 3:2
לטורינו: אריק פולגר (עצמי, 6), ארמנדו איזו (89), לבולוניה: אנראה פולי (29), אריק פולגר (34), ריקרדו אורסוליני (64)

ז'ואאו פדרו שחקן קליארי. GettyImages
ז'ואאו פדרו מקליארי חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully