וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהדי מכבי חיפה בירכו אותי: ברוך הבא! לא הבנתי על מה הם מדברים"

הקשר ההולנדי סאנדר ואן דה סטרייק, שהוזכר כמועמד להצטרף לירוקים בשנה שעברה, סיפר: "קראתי בתקשורת שאני עובר לישראל, אבל אני והסוכן שלי לא ידענו שום דבר. זו היתה המצאה"

סאנדר ואן דה סטרייק שחקן אוטרכט. GettyImages
סיפור מוזר. ואן דה סטרייק, בצהוב/GettyImages

סאנדר ואן דה סטרייק, קשרה של אוטרכט שהוזכר בשנה שעברה כמועמד להצטרף למכבי חיפה, גולל אמש (חמישי) את הסיפור המלא על "ההצעה" שקיבל מישראל.

"יום אחד אני קורא בתקשורת שאני עובר למכבי חיפה. וזה היה מוזר, כי לא אני ולא הסוכן שלי שמענו על דבר כזה", סיפר הקשר בן ה-25 שהתאמן בעבר אצל פרד רוטן בוויטסה ארנהם ואצל רוב מאס בקאמבור. "אוהדים ישראלים כבר שלחו לי הודעות - ברוך הבא, עשית בחירה מצוינת, אתה עכשיו אחד משלנו - כל זה בזמן שבקושי ידעתי מי הקבוצה הזו. אפילו לא היתה הצעה על השולחן. זה היה מוזר מאוד".

ואן דה סטרייק טען שיצר קשר באופן מיידי עם סוכנו, וגם הוא לא ידע על כך דבר. "האוהדים שולחים לי הודעות, ואני שואל את עצמי מה קורה, לעזאזל. לא ידעתי שום דבר על מכבי חיפה או על התעניינות מצידה".

כאמור, לוואן דה סטרייק היתה היכרות קודמת עם פרד רוטן ומו אלאך. הוא השתייך למחלקת הנוער של ויטסה ועלה לקבוצה הבוגרת בתקופה בה רוטן אימן את הקבוצה, והיה חלק מהסגל גם כאשר מו אלאך התמנה למנהל הספורטיבי, אך אז יצא לעונת השאלה בפלורה טאלין האסטונית (שבעה שערים ב-32 משחקים). ב-2014 סיים חוזה בוויטסה ועבר לקאמבור, במדיה כבש 34 שערים בשלוש עונות, כולל 11 משחקים תחת הדרכתו של רוב מאס. אוטרכט רכשה את ואן דה סטרייק בקיץ 2017 ב-600 אלף יורו והקשר הקדמי הרשים מהרגע הראשון והוביל את הקבוצה למקום החמישי בתום העונה הסדירה.

עוד בנושא

מרקו בלבול על כניסת ה-VAR: "אני תומך מאוד ואפילו מעריץ נלהב"
הרכש היקר בתולדותיה? "מכבי חיפה תממש את האופציה על פריי"
מכבי חיפה תמנה מנג'ר זר למחלקת הנוער, איל ברקוביץ' לא יגיע

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully