וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי חיפה תממש את האופציה על קרים פריי

12.3.2019 / 10:41

בטורקיה טוענים שהירוקים ישלימו את הרכש היקר בתולדותיהם - 1.6 מיליון יורו, ויעניקו לקשר המצוין את המשכורת הגבוהה בתולדות הקבוצה

קובי אליהו

עם כל הכבוד להתעוררות של מכבי חיפה, ההצלחה של מרקו בלבול וההגעה למקום השני עם תום העונה הסדירה, מי שמלהיב יותר מכל את האוהדים הירוקים לקראת העונה הבאה הוא קרים פריי. הקשר שהגיע בהשאלה מבשאקשהיר סיפק יכולת נהדרת עד כה, כל כך טובה עד שהירוקים החליטו לממש את האופציה שלהם ולרכוש אותו בקיץ, כך על פי דיווחים בטורקיה.

"בחיפה מרוצים מפריי", נכתב, "הוא הלהיב את כולם. עדיין לא היתה הודעה רשמית על כך שהם יממשו עליו את האופציה, אבל מכבי חיפה כבר קיבלה החלטה חודשיים לפני סיום העונה ותרכוש אותו תמורת 1.6 מיליון יורו. פריי יקבל את המשכורת הגבוהה בתולדות המועדון ויהיה הרכש היקר בתולדות הקבוצה".

כפי שפרסמנו בחודש שעבר, גורמים בסוכנות השחקנים המייצגת את הקשר בשוויץ, סיפרו לוואלה! ספורט כי נושא השכר של הטורקי כבר נסגר במשא ומתן שהתקיים בחלון ההעברות האחרון. על פי אותם גורמים, פריי סיכם את שכרו לחצי העונה הנוכחית ולעונה הבאה בעת החתימה על החוזה בחודש שעבר.

עוד בנושא

איל ברקוביץ' לא יגיע, מכבי חיפה תמנה מנג'ר זר למחלקת הנוער
בלבול ירחיב את הצוות המקצועי: אחרי גרנט, גם רוסו ופראליה מועמדים
ז'ורז' מאנג'ק עקץ את הפועל חיפה: "יש רק קבוצה אחת בעיר"

קרים פריי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יישאר בכרמל. קרים פריי/אדריאן הרבשטיין

פריי, יליד אוסטריה לאב טורקי ואם מרוקאית, גדל בשוויץ ושיחק בנבחרות הצעירות שלה עד גיל 21, אז עבר לייצג את הנבחרות הצעירות של טורקיה. ב-2010 הצטרף למחלקת הנוער של פולהאם ומ-2011 עד 2013 רשם 23 הופעות במדי הקוטג'רס. מ-2013 עד 2017 שיחק בבשיקטאש, בשורותיה הפך לאחד הקשרים הטובים בטורקיה, כשבעונתו האחרונה הושאל לבירמינגהאם. ב-2017 חתם בבשאקשהיר לארבע שנים. העונה שיחק שמונה משחקי ליגה בטורקיה, בהם פתח בארבעה ובישל פעם אחת. בגביע הטורקי כבש שער בשלוש הופעות, כאשר גם במוקדמות הליגה האירופית שיחק הקשר פעמיים. בנבחרת טורקיה הבוגרת רשם עד כה חמש הופעות.

עוד באותו נושא

לוח משחקי הפלייאוף המלא: מכבי תל אביב - מכבי חיפה במוצ"ש, 30 במרץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully