וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תמנה מנג'ר זר למחלקת הנוער, איל ברקוביץ' לא יגיע

11.3.2019 / 14:45

שחקן העבר ערך פגישה עם יעקב שחר ובסיומה אמר: "לא הגענו להבנות". בעקבות כך במועדון הוחלט למנות מנהל מקצועי שאינו ישראלי. שון וייסמן ייפגש עם ראשי המועדון במטרה להאריך חוזהו

קובי אליהו

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה החליטה למנות מנג'ר זר בעונה הבאה למחלקת הנוער
- אייל ברקוביץ ויעקב שחר נפגשו ולא הגיעו להבנות
- גוסטבו בוקולי יישאר חלק ממחלקת הנוער בעונה הבאה
- שון וייסמן ייפגש עם ראשי המועדון במטרה להאריך את חוזהו שנגמר בסוף העונה
- עופרי ארד ונטע לביא במגעים לשדרוג והארכת חוזיהם

מכבי חיפה תמנה מנג'ר זר למחלקת הנוער שלה בעונה הבאה, כך נודע לוואלה! ספורט. היום (שני) נערכה פגישה בין איל ברקוביץ' לבין הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר בנוגע לאפשרות ששחקן העבר ימונה לתפקיד מנהל המקצועי של מחלקת הנוער. למרות שהפגישה הוגדרה כחיובית, הצדדים "לא הגיעו להבנות", כדברי ברקוביץ', שלא יגיע לשמש בתפקיד.

כעת בחיפה החליטו לאחר ההחלטה של ברקוביץ' ללכת על מנהל מקצועי זר, כאשר בתקופה הקרובה תיבחן מועמדות של כמה אנשי מקצוע ובסופם ינחת בקצף מנהל מקצועי זר שינהל את המערכת.
ברקוביץ' מסר בתגובה על הפגישה: "נפגשנו אך לא הגענו להבנות".

עוד בנושא

בלבול ירחיב את הצוות המקצועי: אחרי גרנט, גם רוסו ופראליה מועמדים
ז'ורז' מאנג'ק עקץ את הפועל חיפה: "יש רק קבוצה אחת בעיר"

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הקאמבק יחכה. איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

בעונה הנוכחית פועלת מחלקת הנוער של המועדון כאשר יניב כהן הוא מנהל המחלקה וגוסטבו בוקולי הוא המנהל הטכני שלה, שמשמש גם על תקן מנהל מקצועי אך לא מוגדר כך בתפקיד. בוקולי יישאר במערכת בכל מקרה.

ההחלטה ללכת על כיוון של מנהל מקצועי זר היא בשל הרצון להמשיך לפתח את מחלקת הנוער ולהכניס לה סטנדרטים חדשים. המטרה היא להמשיך בקו שהחלו העונה בקבוצה הבוגרת והוא שהסגל יהיה מורכב ברובו משחקנים צעירים מובילים. גם היום בקבוצת הנוער יש כמה שחקנים שמסומנים כפוטנציאל להיות שחקנים משמעותיים בקבוצה הבוגרת ביניהם מאור לוי, שריף כיוף, גיא דהן וטימוטי מוזי.

בנוגע לקבוצה הבוגרת, הרי שהחלוץ שון וייסמן צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בניסיון להאריך את חוזהו. בחיפה מרוצים מהשחקן ומכך שהשיחות חודשו והתקווה היא שהפגישה תניב פירות. גם עופרי ארד ונטע לביא בשיחות על שדרוג והארכת חוזיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully