וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האופציה על קרים פריי שייכת למועדון בלבד, שכרו נקבע מראש

27.2.2019 / 18:06

לקשר הטורקי אין אופציה משלו בחוזה בין הצדדים, ושכרו העתידי סוכם עוד בחודש שעבר. אופציית הרכישה מוערכת בכ-1.8 מיליון יורו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הדרבי החיפאי

מכבי חיפה תוכל להשאיר את קרים פריי בעונה הבאה ותמורת שכר שנקבע מראש, אם תבחר לממש את האופציה עליו מול איסטנבול בשאקשהיר. לאור יכולתו הטובה מאז הצטרף לירוקים, עלה לאחרונה החשש כי פריי ידרוש סכום מוגזם שמכבי חיפה לא תוכל לעמוד בו. אלא שגורמים בסוכנות השחקנים המייצגת את הקשר בשוויץ, סיפרו לוואלה! ספורט כי נושא השכר של הטורקי כבר נסגר במשא ומתן שהתקיים בחלון ההעברות האחרון.

על פי אותם גורמים, פריי סיכם את שכרו לחצי העונה הנוכחית ולעונה הבאה בעת החתימה על החוזה בחודש שעבר. גם נושא תג המחיר מול מוליכת הליגה הטורקית כבר סוכם, כשהערכות בלתי רשמיות מדברות על דמי העברה הנעים סביב 1.8 מיליון יורו. פריי כאמור מרשים עד כה, אבל בחיפה יקבלו החלטה רק בסוף העונה, לאחר שהשחקן ירוץ עם הקבוצה לאורך זמן ובמשחקי הפלייאוף העליון.

שחקן מכבי חיפה קרים פריי. יוסי ציפקיס
דמי העברה גבוהים, אבל השכר כבר סוכם. קרים פריי/יוסי ציפקיס

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר מצבו של השוער עומרי גלזר. במועדון מעריכים שבימים הקרובים יוכלו להיות חכמים יותר לגבי מצבו. כזכור, בעת הפציעה בחימום לפני הדרבי כבר הביע השוער חשש בפני חלק מהסובבים שמדובר בפציעה חמורה מאוד, אבל בחיפה מקווים שיתברר כי מדובר רק במתיחה בשריר בגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully