וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול על כניסת ה-VAR: "אני תומך מאוד ואפילו מעריץ נלהב"

14.3.2019 / 11:13

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהשינוי לקראת הפלייאוף העליון ומסרב לדבר על התוכניות לקיץ. שון וייסמן על המו"מ עם הקבוצה: "אשמח אם הכל יסתדר"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אתגר חדש. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה סיימה את העונה הסדירה במומנטום מצוין, וכעת היא רוצה להמשיך אותו גם בפלייאוף העליון. הקבוצה של מרקו בלבול תפתח את הופעותיה בפלייאוף העליון בשבת עם משחק ביתי מול בני יהודה, יריבה שעשתה לה הרבה צרות בעבר. לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן מרקו בלבול והחלוץ שון וייסמן.

בלבול פתח את מסיבת העיתונאים ודיבר על הזימונים של אנדראס הרצוג לקראת משחקיה הקרובים של הנבחרת בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020: "לכל מאמן יש את השיקולים שלו בזימון השחקנים. אנחנו גאים מאוד בחבשי שהוזמן וזה מחמיא לנו ששחקנים מהמועדון מוזמנים לסגל הנבחרת, זאת השאיפה של כל שחקן להגיע לשם".

עוד בנושא

הרכש היקר בתולדותיה? "מכבי חיפה תממש את האופציה על פריי"
מכבי חיפה תמנה מנג'ר זר למחלקת הנוער, איל ברקוביץ' לא יגיע
מהפכת ה-VAR יצאה לדרך: "זה יום היסטורי לכדורגל הישראלי"

קרים פריי שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
מרוצה מההשתלבות שלו. קרים פריי/סוכנות ג'יני

על כניסת ה-VAR לראשונה במשחק הפתיחה בפלייאוף העליון מול בני יהודה התייחס המאמן החיפאי: "אני תומך ואפילו מעריץ נלהב של הטכנולוגיה הזו. הוא עושה צדק ומונע טעויות רבות ואין ספק שזו ברכה עבור הליגה שה-VAR נכנס לפעולה. יש הרבה דעות של בעד ונגד אבל אני תומך בצעד הזה מאוד".

על המשחק מול בני יהודה דיבר המאמן: "אנו באים להיות דומיננטיים ולכפות את הקצב שלנו. בני יהודה זאת קבוצה חזקה עם משחק מעבר מצוין. אנו רוצים לגרום קהל הנאה ולהמשיך לנצח. אנחנו עושים תוצאות יפות ורוצים להמשיך ביכולת הזו".

על האמון שרוכש לו המועדון בעצם המשך העסקתו בעונה הבאה אמר: "המטרה המרכזית של מכבי חיפה היא לבנות תשתית לשנים הבאות זהה הדבר הכי חשוב מבחינתי. אנחנו צריכים לשפר את רמת המשחק ולהמשיך להתקדם. אנחנו לא מתעסקים בעוד שבועיים אלא באימון הבא והמשחק הבא בלבד. אין הפרדה בין העונה הרגילה לפלייאוף ואנו באים במטרה לנצח כל משחק".

על הרכש הספרדי המאכזב עד כה, מנואל איטורה הצ'יליאני, שהגיע מהליגה הספרדית אמר: "כל משחק אני בוחר את התלכיד שהכי טוב והכי נכון. המטרה שלי כמאמן זה לראות קבוצה מנצחת. בתפקיד שלו יש שחקנים שעושים עבודה מצינת כרגע וכשתגיע ההזדמנות הוא יקבל את הצ'אנס".
בלבול נשאל על שחקנים שלא חתומים לעונה הבאה והתבטא בנושא: "היום יצאתי מהבית והיה גשום, אנחנו עדיין לא בקיץ".

על השתלבותו הנהדרת של קרים פריי: "אני מאוד מרוצה ממנו והוא שחקן שראוי ללבוש את החולצה של הקבוצה".

על ההתייחסות של מכבי תל אביב לקבוצתו כקוראת התיגר בשנים הבאות אמר: "המטרה שלי היא לבנות פה תשתית ראויה לשנים הבאות. יש לנו עוד שבועיים למשחק מול מכבי ואני לא רוצה להתייחס אליהם כי יש לנו אימון היום ומשחק בשבת וזה מה שחשוב כרגע. אסור לנו לאבד את הריכוז ולהמשיך לשחק טוב ולבסס את אמון הקהל בקבוצה כי מגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully