וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת ה-VAR יצאה לדרך: "זה יום היסטורי לכדורגל הישראלי"

המנהלת ערכה טקס מיוחד שבו הציגה את המערכת המתוחכמת, שתיכנס לשימוש בפלייאוף העליון. ארז כלפון: "הצדק בכדורגל צריך להיראות וגם להיעשות"

מנהלת ליגת העל

בסיום לו"ז חסר תקדים: השימוש במערכת ה-VAR יוצא לדרך. היום (רביעי) נערך כנס מיוחד של מנהלת הליגות לכדורגל לקראת ההטמעה הרשמית, שתחל כבר בשבת הקרובה, במסגרת משחקי הפלייאוף העליון. משחק הבכורה בו יפעל ה-VAR יהיה בין מכבי תל אביב להפועל חדרה באצטדיון נתניה (16:00).

"זהו בוקר היסטורי לכדורגל הישראלי", אמר יו"ר המנהלת, ארז כלפון. כבר עם האישור בדירקטוריון הבנו שאי אפשר לפספס טכנולוגיה כזו. הצדק בכדורגל צריך להיראות וגם להיעשות. בחודשים האחרונים הושקעו מאמצים רבים, הן בלוחות הזמנים להטמעת המערכת ובכללם בין השופטים, הקבוצות והמנהלת. מעבר לעלויות, יש הרבה דברים שצריך להשלים בלוחות זמנים קצרים, ובסופו של דבר הצלחנו לעמוד במשימה והמערכת תכנס לכדורגל הישראלי בסוף השבוע".

רונית תירוש יושבת ראש איגוד השופטים. שלומי גבאי
רונית תירוש יושבת ראש איגוד השופטים/שלומי גבאי

"המטרה של הטמעת המערכת, בראש ובראשונה, היא להביא צדק למגרשים", הסביר כלפון. "המערכת תתרום הן לצמצום טעויות השיפוט והן בהארכת זמן המשחק בנטו - יהיו פחות וויכוחים של שחקנים עם השופטים ובסופו של דבר נמנע מהתלהמויות בזמן המשחק ובסיומו."תקציב מערכת ה-VAR הוא 15 מיליון ש"ח ל-5 שנים. זהו תקציב משמעותי ביותר לכדורגל הישראלי. בסופו של דבר האמנו במוצר והחלטנו להקצות את הכספים על מנת לתרום לחוויית המשחק".

כלפון סיכם את דבריו עם התייחסות לשופטי המשחק: "יש לנו שופטים טובים, אפילו טובים מאוד. לפעמים שופט עושה טעויות, כמו כל בן אדם. אנחנו לא נאפשר התלהמות כלפיי השופטים. אני מנצל את ההזדמנות הזו כדי לתת להם גיבוי מלא, המטרה שלנו היא לעזור להם להצליח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוסי אבוקסיס, קובי רפואה, מנחם קורצקי. שלומי גבאי
אבוקסיס, קורצקי ורפואה בכנס/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully