וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אפס קראה את המהלכים שלנו, זו יריבה מאוד איכותית"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד "הם למדו את המלכודות שהכנו להם". ווילבקין: "יצאנו מהקצב, לא יודע מה הסיבה". עתמאן חגג ניצחון ראשון ביד אליהו: "עכשיו מקווה גם לזכות ביורוליג"

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
אכזבה גדולה. ספרופולוס/דני מרון

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ההפסד הערב (חמישי) 79:71 לאנאדולו אפס ביד אליהו. בעקבות התוצאה הזו, הצהובים התרחקו מהפלייאוף, אם כי בארבעת המחזורים שנותרו לסיום העונה, הכל יכול לקרות.

"הפסדנו בשני צדי המגרש, לא היינו אפקטיביים - לא בהגנה ולא בהתקפה", סיכם המאמן יאניס ספרופולוס, "אפס התגברה על ההגנה שלנו ומצאה תשובות להתקפה שלנו. השחקנים שלה קראו את המשחק שלנו ושיחקו היטב בהגנה. הכנו להם מלכודות, אבל הייתה להם מספיק איכות כדי ללמוד אותנו אחרי כמה מהלכים. היינו לחוצים והחטאנו זריקות חופשיות. זו תוצאה לא טובה, אבל נילחם עד הסוף".

עוד בנושא:

ריאל מדריד התעללה בחימקי מוסקבה, באיירן מינכן הפסידה
ארגין עתמאן בריאיון: "אמשיך להגיד אמת, גם אם ארגיז אנשים"
אולימפיאקוס הודיעה: לא נתייצב לדרבי מול פנאתינייקוס

מאמן אנאדולו אפס, ארגין עתמאן, חגג ניצחון חוץ ראשון בקריירה על מכבי תל אביב, אחרי 0 מ-10 ביד אליהו. "אני מקווה שזה לא יהיה רק הניצחון הראשון שלי כאן על מכבי, אלא שאזכה גם בגביע היורוליג הראשון שלי", אמר בסיום. "אני מאמין בקבוצה שלי. היינו מאוד מרוכזים היום. אני יודע שהמשחק היה חשוב למכבי, אבל גם לנו חשוב לשמור על המקום הרביעי כדי לזכות ביתרון הביתיות".

עתמאן סימן את המפתחות ההגנתיים שהיקנו לקבוצתו את הניצחון: "שמרנו מצוין על סקוטי ווילבקין ומייקל רול, שהם בעיניי שחקני מפתח במכבי תל אביב. במחצית הראשונה ג'ון דיברתולומאו נתן למכבי שמונה נקודות אקסטרה, אבל עלינו אגרסיביים יותר למחצית השנייה".

שחקן מכבי תל אביב, יובל זוסמן. דני מרון
"אפס קבוצה מעולה". זוסמן/דני מרון

סקוטי ווילבקין אמר: "יצאנו מהקצב, ואני לא יודע מה הסיבה. הם שמרו טוב בהגנה. לא נענו כמו שצריך בהתקפה, וכפינו זריקות קשות. לפעמים הזריקות האלה נכנסות, אבל היום זה לא קרה. אנחנו עדיין יכולים לעלות, אבל עכשיו זה יהיה קשה יותר. נצטרך לנצח בכל המשחקים שנותרו לנו".

יובל זוסמן: "אפס קבוצה מעולה, פיזית מאוד, עם קלעים וריבאונדרים טובים. טעויות קטנות שביצענו סיפרו פחות או יותר את הסיפור. אנחנו תמיד מנסים לתת הכל כדי לנצח. נבוא להילחם בציפייה לנצח במשחקים הבאים ולעלות לפלייאוף".

ג'וני אובריאנט: "נלחמנו קשה כדי להגיע לנקודה הזו, ואנחנו צריכים להרים את הראש. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה עם הקבוצות האחרות, כך שעלינו להמשיך להילחם ולנסות".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הפסידה לאנאדולו אפס 79:71 והתרחקה מהפלייאוף

לכתבה המלאה
seperator

אירוע חריג מאוד נרשם הערב סמוך לפתיחת המשחק. כ-10 שניות אחרי הג'אמפ, נשמעה אזעקה באזור גוש דן, ואחריה נשמעו הדי פיצוץ בעקבות יירוטים מוצלחים של מערכת כיפת ברזל. למרות זאת, המשחק נמשך כמתוכנן ולא נרשמו אירועים חריגים בהמשך.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully