וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לאנאדולו אפס 79:71 והתרחקה מהפלייאוף

הצהובים הובילו ברבע הראשון, אבל איבדו רסן בהמשך ורשמו הפסד ראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בלאק בלט, משחק חלש לווילבקין ופארגו

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל מאוכזבים אחרי ההפסד לאנאדולו אפס. דני מרון
לא מספיק טובים בשביל לנצח קבוצה כמו אנאדולו. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 79:71 לאנאדולו אפס במשחק במסגרת המחזור ה-26 ביורוליג וסיכויי העלייה שלה לשלב הפלייאוף של המפעל ספגו מהלומה. הצהובים מחזיקים כעת במאזן 14:12 והם לא תלויים רק בעצמם לקראת ההמשך.

מכבי תל אביב שלטה בנעשה ברבע הראשון, אבל הטורקים נכנסו לעניינים בהמשך והוכיחו למה הם מדורגים בצמרת הטבלה. וסילי מיציץ', רודריג בובואה, בריאנט דנסטון ושיין לארקין - כל אחד מהשחקנים של האורחת התעלה ברגע הנכון ובסיומו של הערב המאמן ארגין עתמאן רשם ניצחון חוץ ראשון על מכבי תל אביב אחרי 10 הפסדים רצופים.

כ-10 שניות אחרי פתיחת המשחק נשמעה אזעקה בגוש דן ולאחריה גם הדי פיצוצים, אבל המשחק המשיך כמתוכנן.

seperator

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: טאריק בלאק 18 נקודות, ג'וני אובריאנט 13 ו-7 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 10, סקוטי ווילבקין 8 ו-6 אסיסטים, אלכס טיוס 8, ג'רמי פארגו 6 ו-5 אסיסטים, אנג'לו קלויארו 3 ו-8 ריבאונדים, יובל זוסמן 3, מייקל רול 2. ג'ייק כהן שיחק ולא קלע.

קלעו לאנאדולו אפס: ואסילי מיציץ' 15 נקודות ו-5 אסיסטים, אדריאן מורמן 13 ו-8 ריבאונדים, שיין לארקין 13, רודריג בובואה 13, בריאנט דנסטון 12, קרונסולב סימון 6 ו-9 ריבאונדים, טיבור פלייס 3, ברוק מוטום 2, דוגוש בלבאי 2. ג'יימס אנדרסון שיחק ולא קלע.

עוד באותו נושא

ארגין עתמאן: "אני אמשיך להגיד את האמת, גם אם ישנאו אותי בגלל זה"

לכתבה המלאה
יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. דני מרון
רואה את הפלייאוף מתרחק. מזרחי/דני מרון

רבע 1

אחרי פתיחה מבולבלת של שתי הקבוצות, בלאק קלע נקודות ראשונות כשעל השעון 7:46 דקות לסיום הרבע. הסנטר האמריקאי היה האיש של מכבי תל אביב גם בדקות הבאות, למרות שהמשחק המשיך להיות מעט מפוזר. לקראת סיום הרבע הראשון הצהובים הצליחו להגדיל את היתרון ובעזרת 11 נקודות של בלאק, קבעו 13:18 בתום 10 דקות.

שחקן מכבי תל אביב, טאריק בלאק, מול שחקן אנאדולו אפס, אדריאן מורמן. דני מרון
האיש של מכבי תל אביב ברבע הראשון. בלאק מול מורמן/דני מרון

רבע 2

שתי שלשות של דיברתולומאו העלו את מכבי תל אביב ל-17:24 ואחת של זוסמן הקפיצה ל-19:27. הצהובים הצליחו לעלות ל-22:31 עם עבודה טובה בהגנה ובריבאונד התקפה, אבל בהמשך נעצרו ופלייס ומיציץ' דאגו להשיב את הטורקים ל-33:30. אובריאנט שחרר את הנצרה וקלע 5 נקודות רצופות, אבל אנאדולו סוף סוף מצאה את עצמה בהתקפה, הצליחה להישאר בתמונה ובסיום המחצית זה 39:41 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב, ג'וני אובריאנט, מול שחקן אנאדולו אפס, אדריאן מורמן. דני מרון
נכנס לעניינים לקראת סיום הרבע השני. אובריאנט/דני מרון

רבע 3

מכבי תל אביב עלתה ל-39:46 בפתיחת הרבע השלישי, אבל כמה החלטות לא טובות של השחקנים בצהוב קטעו את המומנטום החיובי. הטורקים כרסמו במינוס, איפסו ידיות ושתי שלשות של מורמן בובואה קבעו 48:53 לאנאדולו כשעל השעון 4:48 דקות לסיום הרבע. אובריאנט קלע שלשה ובדקה האחרונה 4 נקודות רצופות של בלאק קבעו 58:58 בתום שלושה רבעים.

ואסילי מיציץ', שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
שלט בקצב ברבע השלישי. מיציץ'/דני מרון

רבע 4

בלאק ביצע עבירה (תוקף) רביעית פחות משתי דקות בתוך הרבע האחרון, שהיה צמוד בתחילתו. במצב של 62:62 ההתקפה של מכבי תל אביב הלכה לאיבוד, בעוד שיין לארקין הוביל ריצת 0:9 שקבעה 62:71 לטורקים. שלשה של אובריאנט הורידה ל-75:69 לאנאדולו, אבל פארגו ו-ווילבקין לקחו זריקות לא טובות.

שחקן מכבי תל אביב, אנג'לו קלויארו, מול שחקן אנאדולו אפס, שיין לארקין. דני מרון
קלויארו מול לארקין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully