וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "איביץ' סופר מקצועי". במכבי תל אביב מתלהבים מסבוריט

14.3.2019 / 16:25

קפטן מכבי תל אביב השתתף במסיבת העיתונאים לקראת הפועל חדרה, המאמן הסרבי הביע תמיכה נלהבת ב-VAR. הצהובים מתלהבים: "סבוריט אחד משחקני הרכש הכי טובים שהגיעו לפה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- ייני החמיא לאיביץ' במסיבת העיתונאים לקראת הפועל חדרה

- שחקני מכבי תל אביב משבחים את אנריק סבוריט

- דור מיכה צפוי לשחק מול הפועל חדרה עם חבישה

- בקבוצה מצפים לכמות גדולה של קהל בגלל השעה

seperator

ולאדן איביץ' ושרן ייני השתתפו היום (חמישי) במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת המשחק נגד הפועל חדרה ביום שבת. הצהובים עדיין לא הפסידו העונה והם מדלגים בקלילות לזכייה באליפות ראשונה אחרי שלוש שנים.

ייני אמר: "לא נוריד רגל מהגז. ש לנו הרבה מטרות בליגה ובגביע וחייבים להיות בכושר טוב. הלוואי שנסיים את העונה בלי הפסדים".

הקפטן הצהוב נשאל גם על ולאדן איביץ' והשיב: "אני לא אוהב שמשווים בין מאמנים, אבל אני יכול להגיד שאיביץ' סופר מקצועי. הוא שומר על דרך מסוימת, כולם יודעים איפה להיות בזמן נתון במגרש. אנחנו קוראים לזה on the ball and off the ball. אנחנו מאוד מעריכים אותו".

איביץ' נשאל בנוגע למצבם של אורוש ניקוליץ' ואייל גולסה והשיב: "ניקוליץ' מתאמן איתנו וחוזר בהדרגה, הייתה לו פציעה מתמשכת שגרמה לו להיעדר זמן רב. גולסה עבר ניתוח, אבל הבנתי שכתבו דברים על מצבו ולא כיבדו את הצוות הרפואי של מכבי תל אביב. אני לא רוצה לדבר על זה יותר".

על VAR אמר המאמן הסרבי: "לפעמים זה עוצר את המשחק לכמה דקות, אבל ההחלטות חשובות מאוד. אני חושב שזה חשוב מאוד וקריטי. אני יודע שכעת יהיה פיקוח קפדני יותר על שריקות של שופטים, בעיקר על החלטות רעות. צרך להכניס את הטכנולוגיה הזו לכל העולם"

עוד בנושא

המחליף של איתן טיבי? מכבי תל אביב ביררה פרטים על אור זהבי
שוער אולימפיאקוס, אנדראס יאניוטיס, מועמד למכבי תל אביב
אנדראס יאניוטיס מעוניין להצטרף למכבי תל אביב בקיץ הקרוב

עוד באותו נושא

אלי אוחנה: "ניר קלינגר אחד המאמנים הטובים שראיתי". מכבי תל אביב ביררה על אור זהבי

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הרבה מחמאות. סבוריט/אדריאן הרבשטיין

אנריק סבוריט הוא אחד שפחות זכה להבלטה תקשורתית העונה במכבי תל אביב, אבל מסתבר שבעיני השחקנים הוא אולי השחקן המשמעותי ביותר שמכבי תל אביב צירפה בקיץ שעבר. בשיחות בין שחקנים בקבוצה, חוזרת ההערכה הגדולה שחשים רבים מבין שחקני מכבי תל אביב למגן השמאלי שכמעט לא יוצא מהרכב האלופה שבדרך. "בשקט שלו הוא עשה שינוי גדול במכבי תל אביב", אומרים על סבוריט שחקנים בקבוצה. "אי אפשר לתפוס אותו בטעות. הנעת הכדור שלו מושלמת והוא מאוד מתסכל את היריבים. שחקן רכש מהטובים שמכבי תל אביב הביאה".

לקראת המשחק בשבת מול הפועל חדרה צפוי דור מיכה לשחק עם חבישה מיוחדת ביד, בעקבות הפציעה ביום שני. מיכה היה משוכנע שריסק את היד אחרי הדריכה של תמבי סגס מבני יהודה, אבל למזלו מדובר רק בשטפי דם חזקים וחבלה מכף היד ועד המרפק. מיכה צפוי להמשיך להתאמן ולשחק עם החבישה גם בנבחרת ישראל בשבוע הבא.

שחקנים במכבי תל אביב יקבלו ארבעה ימי מנוחה בפגרת הנבחרת. כבר בתום המשחק מול הפועל חדרה בשבת ייצאו השחקנים לחופשה מאימונים עד יום רביעי. במועדון מצפים שוב לכמות גדולה של קהל בשבת הקרוב מאחר שהמשחק ייפתח בשעה 16:00, שעת משחק שאוהדי מכבי תל אביב מאוד אוהבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully