וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "ניר קלינגר אחד המאמנים הטובים שראיתי". מכבי תל אביב ביררה על אור זהבי

13.3.2019 / 17:30

יו"ר בית"ר ירושלים דיבר על העונה הקשה: "יש אכזבה אדירה, האחריות היא על כולנו. נתעסק עם עניין המאמן רק בתום העונה". מכבי תל אביב ביררה פרטים על אור זהבי

ההתאחדות לכדורגל

עיקרי הדברים

- אלי אוחנה דיבר על קלינגר, הכישלון והעונה הבאה

- מכבי תל אביב ביררה פרטים על אור זהבי

- קלינגר עקץ את שחקניו על ההדלפות

- בניון לשחקנים: אנחנו יכולים להסתבך

seperator

בית"ר ירושלים קיימה היום (רביעי) הפנינג פורים חגיגי בבית וגן בשיתוף עמותת נ.כ.ח. (נתינה כדרך חיים). הצהובים-שחורים שימחו עשרות ילדים שהגיעו למתחם, ומי שהתייחס לאירוע ובכלל לעונה שעוברת על המועדון הוא היו"ר, אלי אוחנה.

"לראות את השמחה של הילדים שווה פלייאוף עליון ואפילו אליפות, זאת לא קלישאה", פתח ואמר אוחנה. לאחר מכן הוא התפנה לדבר על העונה הנוכחית: "בית"ר ירושלים זה לא מועדון שקיים שנה אחת, הוא קיים הרבה מאוד שנים ויהיה קיים הרבה מאוד שנים. לבית"ר יהיו עוד עונות הרבה יותר טובות. ברור שיש אכזבה, אכזבה אדירה. האחריות היא לא על אדם כזה או אחר, האחריות היא על כולנו מהראשון ועד האחרון. אנחנו עוברים עונה קשה. אני משוכנע שבעונה הבאה נצליח לעשות את הדברים בצורה טובה יותר. יהיה לנו יותר זמן ואפשרויות. אני בטוח שנהיה במיקום אחר בעונה הבאה".

על ניר קלינגר: "ראיתי מאמנים רבים, ניר קלינגר הוא אחד מהטובים ביותר שיצא לי לראות. אני רואה את ההשקעה שלו, האכפתיות והיסודיות. זה נכון שניר קלינגר הציע את התפטרותו, אבל משה חוגג החליט לא לקבל אותה. הוא החליט שהוא התחיל ויסיים את העונה ועם עניין המאמן נתעסק רק בסוף העונה הנוכחית".

אור זהבי שחקן בית"ר ירושלים מול שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
המחליף של איתן טיבי? אור זהבי/יוסי ציפקיס

המו"מ של בית"ר ירושלים עם הבלם אור זהבי עדיין תקוע, כאשר בבית"ר כועסים על הסחבת והעובדה כי השחקן דורש תשלום עבור כרטיסו היות ויהיה חופשי בתום העונה. מי שהתעניינה במפתיע בזהבי לאחרונה היא לא אחרת מאשר האלופה שבדרך, מכבי תל אביב. איתן טיבי צפוי לעזוב את המועדון ובקרית שלום רוצים לצרף בלם נוסף לסגל, כאשר בשל מגבלות הפייר פליי, היותו של זהבי שחקן חופשי יכולה להתאים לסיטואציה. על פי מידע שהגיע לבית"ר, במכבי תל אביב עקבו אחר השחקן וביררו פרטים לגביו. בכל מקרה בבית"ר מגלים רצון מחודש להחתים את טל כחילה על חוזה חדש בתום העונה ולהשאירו במועדון.

ניר קלינגר מנסה להכניס את שחקניו לדריכות לקראת משחקי הפלייאוף התחתון וגם אתמול ערך אסיפה לשחקניו. בשיחה קלינגר עקץ את שחקניו על כך שדברים יצאו החוצה ואף הוסיף: "שיתפתי אתכם בדברים שקרו, תשמרו את זה בתוך הקבוצה".

לאחר מכן פנה קלינגר ליוסי בניון ושאל אם יש לו משהו לומר. בניון אמר בפני השחקנים: "המצב לא פשוט ואנחנו יכולים להסתבך. כולם צריכים לתת הכל כדי לסיים את העונה כמה שיותר טוב ולייצר אווירה טובה עד לסיום העונה".

דן איינבינדר הוסיף על דבריו של בניון: "כולם צריכים להיות מאוחדים. חייבים לסיים את העונה הזאת הכי יפה שאפשר. יש לנו משחקים קשים כולל סכנין והפועל תל אביב בקרוב שאלה משחקים שחשובים לקהל ואנחנו צריכים לנסות להחזיר משהו מהכבוד שלנו ושל המועדון".

הבעלים משה חוגג לקח קשה את ההפסדים למכבי נתניה והפועל תל אביב. בשלב זה בבית"ר לא יעסקו במאמן לעונה הבאה, ושמים לעצמם כמטרה את הבריחה מהתחתית וההישארות בליגה. רק לאחר שיתברר תקציב הקבוצה וזהות הצוות המקצועי, יחלו ההכנות הרשמיות לעונה הבאה. בבית"ר חששו השבוע כי בעקבות האכזבה של חוגג, תקציב הקבוצה יקטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully