וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: הקהל בקאמפ נואו שרק בוז לקוטיניו, הוא כבר מכין את הקרקע לעזיבה

פיקה גונן על הברזילאי המושמץ, שעל פי דיווחים באנגליה כבר שוחח עם שחקני יונייטד על האפשרות שיצטרף בקיץ. דמבלה נפצע וצפוי להחמיץ את ליון, וגם: המהלך "הגאוני" שעצר את מסי

רויטרס

זה לא היה כל כך יפה או פשוט, אבל ברצלונה שמרה הערב (שבת) על פער 7 הנקודות בראשות הלה ליגה בזכות ניצחון 1:3 על ראיו ויוקאנו מתחתית הטבלה. דווקא ראיו עלתה ליתרון מפתיע במחצית הראשונה, אבל ג'רארד פיקה, ליאו מסי ולואיס סוארס הפכו את התוצאה ונתנו לקבוצה של ואלוורדה שקט לפני הגומלין בליגת האלופות נגד ליון ביום רביעי. עם זאת, הבשורה המדאיגה הגיעה מכיוונו של עוסמאן דמבלה, שנפצע בירך וסבל מכאבים, ונסע לעבור בדיקות בבית החולים. הקבוצה הודיעה שדמבלה בספק למשחק מול ליון.

ליאו מסי, שכבש את השני (בפנדל) ובישל את הראשון, עלה ל-26 שערי ליגה ו-12 בישולים, כשהוא מוביל את הקטגוריות הללו בחמש הליגות הבכירות באירופה. לג'רארד פיקה היה זה שער ליגה ראשון מאז אמצע חודש דצמבר ושער שלישי בסך הכל העונה.

עוד בנושא:

ברצלונה גברה על ראיו ויוקאנו 1:3
מנצ'סטר סיטי ניצחה את ווטפורד 1:3 ושמרה על הפסגה
באיירן מינכן חזרה לראשות הבונדסליגה אחרי חצי שנה

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
מגן על החברים. ג'רארד פיקה/רויטרס

"עבר יחסית די הרבה זמן מאז שכבשתי. אני מרגיש טוב מאוד, מאוד בנוח ואני מאוד רגוע", אמר פיקה בסיום המשחק, "הייתה לי תקופה ארוכה יותר שלא כבשתי בה בעבר, והמצב של הקבוצה עוזר. אם הקבוצה מצליחה, אז זה בסדר שלא כובשים. יש לנו רצף קשה של משחקים, והמשחק היום היה משחק נוח יותר בתאוריה, אבל אנחנו יודעים שאלה המשחקים הקשים ביותר שיש".

על המשך השבוע אמר הבלם: "יש לנו שלוש מטרות בראש - אבל יש עוד הרבה משחקים שצריך לשחק העונה. כרגע מבחינתנו יום רביעי זה משחק גמר, הכל או כלום. אנחנו מתרכזים רק בזה עכשיו".

פיליפה קוטיניו, שהוזכר בתקופה האחרונה כמי שעשוי לעזוב את הקבוצה, ספג במהלך המשחק שריקות בוז בקאמפ נואו. "לפיליפה יש עונה טובה מאוד", הגן פיקה על חברו, "ברור שהמחיר שהוא הגיע בו, העלה את הציפיות מהיכולת שלו. זה מה שזה. אנחנו חייבים לכבד את התגובות של הקהל, כי בסופו של דבר הם האוהדים שלנו, ומקבלים מהם תמיכה בכל העולם. אנחנו צריכים את פיליפה ביכולת הטובה ביותר עד לסיום העונה, ואני בטוח שהוא יהיה בה".

למרות האמירות של פיקה, נראה שקוטיניו אכן כבר חושב על מעבר לקבוצה אחרת. על פי "דיילי מירור" האנגלי, הברזילאי כבר שוחח עם כמה שחקנים ממנצ'סטר יונייטד על האפשרות שיצטרף לקבוצה בקיץ. על פי הדיווח, "קוטיניו מתגעגע לפרמיירליג ויודע שהסיכוי שליברפול תחזיר אותו נמוך".

לבסוף התייחס פיקה לגבי המצב של ריאל מדריד: "אנחנו לא נפסול אף קבוצה עד לסיום העונה עד שהם מאבדים סיכוי באופן מתמטי, שאחרים יפסלו אותם. הדבר החשוב זה ששמרנו על הפער מאתלטיקו".

עוד באותו נושא

צרפת: לפני ברצלונה, ליון איבדה יתרון של שני שערים בשטרסבורג

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאו מסי חוגג. רויטרס
הכי טוב בהכל. מסי/רויטרס

המספרים של ליאו מסי

כאמור, ליאו מסי סיים את המשחק עם שער ובישול, והמשיך את העונה המדהימה שלו מבחינה סטטיסטית.

* כרגע למסי יש הכי הרבה שערים בחמש הליגות הבכירות - 26, והכי הרבה בישולים בחמש הליגות הבכירות - 12.

* הפרעוש כבש 17 גולים ב-13 משחקי הליגה האחרונים.

* במקום השני ברשימת הכובשים בליגה הספרדית נמצא לואיס סוארס, הרחק מאחוריו, עם 17 שערים.

* מסי עלה אתמול למקום השני ברשימת השחקנים עם הכי הרבה הופעות ליגה בתולדות ברצלונה: 443 (במהלכן רשם 409 שערים ו-166 בישולים!). במקום הראשון צ'אבי (505 הופעות), במקום השלישי אנדרס אינייסטה (442).

* מסי עלה אתמול למשחק ה-800 בקריירה: 672 במדי ברצלונה, 128 במדי ארגנטינה, ובסך הכל במהלכם כבש 651 גולים!

אלכס מורנו, ראיו וייקאנו, עוצר בעיטה חופשית של ליאונל מסי. צילום מסך
מהלך "גאוני". אלכס מורנו רץ מהחומה לקו השער/צילום מסך
אלכס מורנו, ראיו וייקאנו, עוצר בעיטה חופשית של ליאונל מסי. צילום מסך
אלכס מורנו, ראיו וייקאנו, עוצר בעיטה חופשית של ליאונל מסי/צילום מסך

התרגיל הגאוני שעצר את מסי

לצד המספרים המרשימים, בדקה ה-69 מסי גם היה עד למהלך חריג של שחקני היריבה. הפרעוש ניגש לבעוט בעיטה חופשית מ-20 מטר וסובב אותה לכיוון החיבורים, אבל אלכס מורנו מראיו - שהיה חלק מהחומה ברגע הבעיטה, נסוג לאחור והציל מקו השער בנגיחה.

בספרד כינו את המהלך "ההמצאה הגאונית שהצליחה לעצור את ליאו מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully