וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הביסה את וולפסבורג 0:6 ועלתה לפסגה אחרי 5 חודשים

דורטמונד ניצחה את שטוטגרט 1:3, אבל איבדה את הפסגה אחרי 19 מחזורים רצופים בגלל הפרש שערים. שלושה בישולים לריברי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ה-1:3 של מנצ'סטר יונייטד מול פריס סן ז'רמן

מהפך בגרמניה. המחזור ה-25 בבונדסליגה נמשך היום עם חמישה משחקים כשבמוקד מאבק האליפות. ובסופו של יום, באיירן מינכן שכרסמה בשבועות האחרונים בפער שלה מדורטמונד, השלימה הערב את העבודה ועלתה לפסגה. ורדר ברמן העמיקה את המשבר של שאלקה במשחק שפתח את המחזור ביום שישי.

seperator

באיירן מינכן - וולפסבורג 0:6

המהפך של הבווארים הושלם ואחרי שהם מחקו פיגור של תשע נקודות מבורוסיה דורטמונד, הערב הם גם עברו אותה בזכות הפרש שערים עדיף. סרג' גנאברי כבש מקרוב (34) ובישל לרוברט לבנדובסקי (37), כשהפולני כובש שער בונדסליגה 196 ועולה למקום הראשון בכל הזמנים בין הכובשים הזרים בבונדסליגה (קלאודיו פיסארו עם 195). חאמס רודריגס קבע 0:3 בבעיטה שטוחה ומדויקת מחוץ לרחבה (52) ואז הגיע המופע של פרנק ריברי המחליף, שבישל שלושה שערים בתוך 10 דקות: (תומאס מולר 76, יוזואה קימיש 83, לבנדובסקי 85). ניצחון ליגה חמישי ברציפות לקבוצה של ניקו קובאץ' ומי זוכר עכשיו את הדיבורים על משבר לפני כמה חודשים?

שחקן באיירן מינכן, חאמס רודריגס. GettyImages
כבש את השלישי. חאמס/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 1:3

השוורצגלבן הוליכו את טבלת הבונדסליגה מאז המחזור השישי, אבל היום הריצה נעצרה. מצד שני, לפחות הם ניצחו בעיצומה של תקופה קשה. מרקו רויס הבקיע בפנדל בדקה ה-62 אחרי הכשלה של ג'יידון סאנצ'ו, אבל מארק אוליבר קמפף איזן בדקה ה-71. דורטמונד שחששה מהפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות, תקפה בחמת זעם ופאקו אלקאסר הצליח לכבוש בדקה ה-84. כריסטיאן פוליסיץ' קבע 1:3 בתוספת הזמן ודורטמונד עדיין לא הפסידה לשטוטגרט בבית מאז פברואר 2007.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
רויס מוציא הרבה תסכול/רויטרס

ורדר ברמן - שאלקה 2:4

הרויאל בלוז עם הפסד חמישי בששת המחזורים האחרונים וככל הנראה במשחק האחרון בו דומניקו טדסקו עדיין עומד שם על הקווים. ארבעה ימים לפני הגומלין מול מנצ'סטר סיטי, אחרי ההפסד הביתי 3:2, ספגה שאלקה רביעייה שנייה ברציפות בליגה במשחק בו דווקא לא נראתה רע במיוחד יחסית למחזורים האחרונים, אבל מה זה שווה לה במצבה? ורדר ברמן עם ניצחון שמאפשר לה לחלום עדיין להשיג את הכרטיס לאירופה בתום העונה.

שאלקה כבשה ראשונה כשברל אמבולו קיבל מווינסטון מקני, עבר את השומר שלו ובעט לפינה הקרובה את ה-0:1. מילוט ראשיצה הקוסוברי המצוין איזן בדקה ה-31 אחרי מסירת רוחב של מקס קרוזה, שהשלים את המהפך בדקה ה-51 עם פנדל אחרי שה-VAR הראה תפיסה ברחבה. ראשיצה השלים צמד וקבע 1:3 בדקה ה-73 אחרי הורדה של מקסי אגשטיין, השתלטות יפה ובעיטה חזקה. שאלקה צימקה ל-3:2 בדקה ה-85 עם נגיחה של אמבולו אחרי קרן של בסטיאן אוציפקה ואז יצאה עם כולם קדימה ושילמה בדקה ה-94 כשמרטין הרניק קבע את תוצאת המשחק עם 2:4.

מילוט ראשיצה שחקן ורדר ברמן. GettyImages
איזה חלוץ נהדר. ראשיצה/GettyImages

משחקים נוספים

מיינץ - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0
לגלדבאך: ניקו אלבדי (63)

ר.ב. לייפציג - אוגסבורג 0:0

פרייבורג - הרטה ברלין 1:2
לפרייבורג: לפרייבורג: נילס פטרסן (27), ודאד איבישביץ' (80, עצמי). להרטה: ודאד איבישביץ' (76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully